#


آخرین اخبار از برگزاری مراسم اولین سالگرد عباس کیارستمی در دانشگاه شهید بهشتی

سالگرد عباس کیارستمی
1 جولای 2017 بدون نظر 1483 بازدید

آخرین اخبار از برگزاری مراسم اولین سالگرد عباس کیارستمی در دانشگاه شهید بهشتی

آخرین اخبار از برگزاری مراسم اولین سالگرد عباس کیارستمی در دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش از من بپرس، پس از کش و قوس های فراوان و انتشار خبر لغو مراسم اولین سالگرد عباس کیارستمی در دانشگاه شهید بهشتی، خبری که امروز منتشر شده حاکی از آن است که این مراسم طبق اعلام قبلی برگزار می شود.

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر مخالفت حراست دانشگاه شهید بهشتی با برگزار شدن مراسم اولین سالگرد درگذشت عباس کیارستمی در این دانشگاه و لغو آن در رسانه ها انتشار یافت.

اما در تازه ترین خبر مربوط به این مراسم اعلام شده که مشکلات و موانع موجود بر طرف شده؛ بنابراین طبق اعلام قبلی و در زمان تعیین شده این مراسم برگزار خواهد شد.

در این مراسم همان گونه که بهمن کیارستمی، فرزند زنده یاد عباس کیارستمی وعده داده بود، حسن قاضی زاده زاده هاشمی، وزیر بهداشت و درمان درباره پرونده پزشکی این فیلم ساز فقید سخنرانی خواهد کرد.

علاوه بر قاضی زاده هاشمی، دکتر حریرچی و دکتر پیوندی که به ترتیب معاون وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی هستند نیز در این مراسم درباره وضعیت این پرونده به ایراد سخنرانی می پردازند.

همچنین از دکتر زالی، رئیس سازمان نظام پزشکی و دکتر شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی نیز دعوت شده تا نتیجه این پرونده مبهم و پیچیده را به اطلاع حاضران و دوستداران عباس کیارستمی برسانند.

گفتنی است بعد از اعلام جزئیات این مراسم در یکی دو هفته گذشته و سپس خبر لغو آن در چند روز بعدتر، اعلام شد که دکتر قاضی زاده هاشی، شخصاً با بهمن کیارستمی، بانی این مراسم تماس گرفته و از علاقه اش برای برگزاری مراسم و سخنرانی در آن خبر داده است.

حال به نظر می رسد با پیگیری های دکتر قاضی زاده هاشمی مراسم طبق برنامه از پیش تعیین شده در ساعت 18 روز 14 تیرماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

در پایان باید گفت در اعلانی که برای مراسم سالگرد عباس کیارستمی طراحی و در دسترس عموم قرار گرفته، از گرافیکی شبیه به آثار گرافیک خود او استفاده شده است. جالب تر اینکه این اعلان امضای عباس کیارستمی را بر خود دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *