#


ورود بدل سوپر استار سینمای ایران

سوپر استار
11 نوامبر 2017 بدون نظر 3847 بازدید

ورود بدل سوپر استار سینمای ایران

ورود بدل سوپر استار سینمای ایران

به گزارش از من بپرس ، مجری برنامه فرمول یک “علی ضیا” که در این هفته مورد انتقاد دو نوجوان در برنامه اش قرار گرفت ، روز سه شنبه به بهانه ی موضوع “شهرت و شباهت” بدل های یک خواننده و یک بازیگر معروف را در برنامه اش رونمایی کرد.

در حال حاضر بعد از پدیدار شدن بدل فوتبالیست های خارجی ، حال نوبت سلبریتی های داخلی رسیده است که وارد فضای رسانه ها شده اند.

سوپر استار

سوپر استار

در این برنامه بدل محمدرضا گلزار به نام محمدرضا امامی حضور پیدا کرد که شباهت هایی با این بازیگر دارد. وی در مورد این شباهت گفته است: چند سالی می شود که در فضای مجازی متوجه شده ام که شباهت زیادی به محمد رضا گلزرا دارم. کارم مدلینگ بوده است و برخی مواقع تئاتر هم کار می کردم. به زودی در سینما قرار است ایفای نقش کنم.

وی افزود: من از کودکی علاقه داشتم که در کرمانشاه بازیگر شوم. همچنین گفته است که من محمد رضا امامی هستم و هیچ وقت قصد سوء استفاده از اسم محمد رضا گلزار ندارم. بعضی از کارگردانان از من خواسته اند تا در فیلم شان به جای محمد رضا گلزار بازی کنم ولی من درخواست آن ها را رد کرده ام و دوست دارم که در کنار این بازیگر بازی کنم.

سوپر استار

سوپر استار

محمدرضا امامی اعلام کرده است که یکی از طرفداران این بازیگر است و هیچ موقع خود را شبیه به گلزار نداشته است و به ایشان گفته است که من همیشه دوست دار شما بوده ام و هیچوقت نخواسته ام که از اسم تان سوء استفاده کنم.

همچنین در این برنامه شخصی به عنوان بدل محمد اصفهانی هم حضور داشته است که نام او مهدی پیر نجم الدین می باشد. یک نکته ی جالبی که درمورد برنامه “فرمول یک” وجود دارد این است که قصد دارد افرادی که خبر ساز هستند را بر روی صحنه بیاورد و به این ترتیب مورد توجه دیگران قرار بگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *