#


مصاحبه پرستو صالحی بازیگر سینمای ایران با خبر فوری

پرستو صالحی
4 نوامبر 2017 بدون نظر 2745 بازدید

مصاحبه پرستو صالحی بازیگر سینمای ایران با خبر فوری

مصاحبه پرستو صالحی بازیگر سینمای ایران با خبر فوری

پرستو صالحی در مصاحبه ای که انجام داد می گوید: به خاطر مشکلات مالی ای که داشته است مجبور شده است کار های ضعیف تری را قبول کند. اگر بازیگری به عرصه ی دیگری وارد شود بهترین کار را کرده است.

این بازیگر در مورد کارها و اقداماتی که در این مدت اخیر انجام داده است می گوید: سال ها قبل به خاطر برخی مشکلات مالی که داشته ام مجبور بودم کارهایی را قبول کنم که باب میلم نبوده است.

به گزارش ازمن بپرس ، پرستو صالحی بازیگر سینما اظهار داشت: برخی از کارهایی که قبلا انتخاب کرده بودم سطح بسیار پایینی داشتند ، می خواهم صبر کنم تا این کارها فراموش شوند و تا وقتی که کار خوبی را به من پیشنهاد ندهند ، منتظر خواهم ماند. همچنین می گوید: با اینکه در سن چهل سالگی هستم ولی نبود کار نباید مرا از پا بیندازد.

پرستو صالحی

پرستو صالحی

پرستو صالحی ادامه داد: بازیگرانی که وارد عرصه های دیگر می شوند ، بهترین کار را انجام می دهند و این کار باید در سال های قبل عملی می شد. همچنین می گوید: اگر به همه ی بازیگران از اول اجازه می دادند تا کار های تبلیغاتی انجام دهند ، هیچ موقع به مشکلات مالی بر نمی خوردند و مجبور نبودیم تا کار های اجباری و بد را قبول کنیم.

در پایان این بازیگر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت درخواستی هایی داشت و گفت: درخواست هایی که از شما دارم بسیار زیاد است ولی فقط می توانم بگویم که بین بازیگران و هنرمندان فرق نگذارید. هر کس در هر نقشی که است چه نقش اولی ، نقش دومی و تمام هنروران ، فقط برای هنر زحمت می کشند و اگر این افراد نباشند مطمئناً هیچ فیلمی تولید نخواهد شد. پس قدر هنرمندان و بازیگران را بیشتر بدانید تا باعث شود که کار های قوی تر و بهتری را در اختیار شما قرار دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *