#


خواننده پاپ شایعه بازیگر شدنش را تکذیب کرد

خواننده پاپ شایعه بازیگر شدنش را تکذیب کرد
21 ژانویه 2017 بدون نظر 1221 بازدید

خواننده پاپ شایعه بازیگر شدنش را تکذیب کرد

( فریدون آسرایی  ) خواننده ی محبوب پاپ کشورمان شایعه بازیگر شدنش را تکذیب کرد

فریدون آسرایی همچنین گفت : من در رشته ی کشاورزی تحصیل کرده ام و اگر گاهی نیز در حوزه ی موسیقی به من استاد هم بگویند اعلام می کنم که که استاد نیستم چرا که من در موسیقی تحصیلات آکادمیک ندارم و تحصیلاتم در رشته کشاورزی است. وبی همچنین افزود کلمه ی استاد کلمه ی مقدسی است که نباید برای هر کسی استفاده شود.
خواننده ی آلبوم ( خاطرات گم شده ) همچنین تصریح کرد : تمام سعیم در زندگی این است که وارد حیطه ای نشوم که در آن تخصص ندارم، دقیقا حرفه هنر پیشگی نیز حیطه ی تخصصی و فعالیت من نیست که بخواهم وارد آن شوم.
وی اظهار داشت کسی که بخواهد در حوزه ی هنر پیشگی وارد شود باید در این زمینه تخصص کافی را داشته باشد چون در این صورت موفق نخواهد شد.
آسرایی همچنین یادآور شد که فکر می کنم من بی حاشیه ترین خواننده ایران باشم و در کل از حاشیه دوری می کنم ولی نمیدانم چرا این روزها در مورد من شایعاتی را میسازند که برای من خیلی عجیب است مثل همین بازیگری و ورود من در عرصه ی هنر نمایش.
وی افزود ؛ در رابطه با اجرایی که اخیرا در تهران داشتم اگر بگویم که بهترین کنسرت سال های فعالیتم بود، یکی از بهترین های آن به شمار میرفت.
فریدون آسرایی که آلبوم های متعددی را در سالهای اخیر به بازار عرضه نموده است و یکی از معروف ترین آنها ” عشق یعنی ” می باشد، گفت : در ظرایط فعلی کمی خود را از کارهای آلبوم کنار کشیده ام و بیشتر فعالیت هایم را در این حوزه تهیه کننده ام انجام می دهد. با توجه به کمرنگ شدن فعالیتم در آلبوم ها حتی در زمینه ملودی هم خیلی کم کار کرده ام.
آسرایی همچنین اظهار کرد؛ چند روز پیش دومین سال پخش آلبوم ” عشق یعنی ” بود که فکر میکنم که کمتر از دو سال نشد که من آبومی را روانه بازار کنم. از این نظر امیدوارم انتشار آلبوم جدیدم بیشتر از 2 سال به طول نیانجامد.
وی برای آخرین بخش از سخنانش گفت : تصور ما بر این است که تا اواخر سال 1396 آلبوم جدید منتشر شود. به طور یقین در این آلبوم نیز یار دیرین خود بهروز صقاریان را در کنار خود خواهم داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *