#


برترین فیلم های سینمایی و سریال های2017 معرفی شد

برترین فیلم
9 دسامبر 2017 3 نظر 3209 بازدید

برترین فیلم های سینمایی و سریال های2017 معرفی شد

برترین فیلم های سینمایی و سریال های2017 معرفی شد

به گزارش ازمن بپرس، انجمن داوری موسسه فیلم آمریکا فیلم های سینمایی و سریالی که در سال 2017 برترین بوده اند را انتخاب کرده اند. علاوه بر این این موسسه جایزه ی ویژه ای را به سریال مستند “جنگ ویتنام” که محصول شبکه پی بی اس بوده است اهدا کرد.

رئیس موسسه فیلم آمریکا، باب گیزل، برای این مناسبت بیانیه ای را به انتشار گذاشت و خبر داد: “هنگامی که در دنیا شکاف و تفرقه آشکار شده است، داستان سرایان برای بار دیگر ما را به دور خود جمع خواهند کرد”.

برترین فیلم

در انجمن داوری این دوره برخی از چهره های مشهور مانند جیمی لی کرتیس، هال بری و جاد آپو همراه با نویسندگان و منتقدان سینمایی بهترین ها را برگزیدند.

بنیاد فیلم آمریکا در دو سال پیش انتشار لیست بهترین ها را به عقب انداخت تا فیلم “جنگ ستارگان: نیرو بر می خیزد” به نمایش گذاشته شود ولی در سال جاری برای به نمایش گذاشتن فیلم “جنگ ستارگان: آخرین جدایی” منتظر نماند و به همین دلیل این فیلم در این لیست هیچ جایی ندارد.

فیلم های سینمایی که در سال 2017میلادی بهترین بودند

«بیمار بزرگ» (The Big Sick)، «دانکرک» ، «برو بیرون»، «پست» (The Post)، «سه بیلبورد بیرون از ابینگ، میزوری» ، «با نام خودت صدایم کن» (Call Me by Your Name)، «پروژه فلوریدا»، «لیدی برد»، «شکل آب» و «زن شگفت‌انگیز» فیلم های سینمایی هستند که در سال2017 به عنوان برترین ها انتخاب شدند.

برترین فیلم

سریال های تلویزیونی که در سال2017 برترین بودند

«بازی تاج و تخت»، «دعوا: بت و جوآن» (Feud: Bette and Joan)، «جای خوب» ، «همه‌کاره و هیچ‌کاره»، «این ما هستیم» ، «تاج» (The Crown)، «دروغ‌های بزرگ کوچک» ، «سرگذشت ندیمه»، «چیزهای عجیب‌تر» و «متزلزل» (Insecure) سریال های تلویزیونی هستند که به عنوان برترین سریال ها در سال 2017 انتخاب شدند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *