#


فعالیت های خوانندگان تازه ورود کرده به جشنواره فجر امسال

فعالیت های خوانندگان تازه ورود کرده به جشنواره فجر امسال و زانیار
21 ژانویه 2017 بدون نظر 1423 بازدید

فعالیت های خوانندگان تازه ورود کرده به جشنواره فجر امسال

فعالیت های خوانندگان در جشنواره امسال

خوانندگان پاپ امسال جشنواره فجر دارای فعالیتهایی در دوره ی حرفه ای خود بودند که امسال نیز بخشی از آن یا اجرایی را در جشنواره به روی سن خواهند برد.
در ادامه به دو نفر از چهره های محبوب این حوزه میپردازیم که همراه گروه خود به جشنواره حضور پیدا می کنند.

زانیار خسروی

زانیار خسروی یکی از خوانندگان معروف حوزه ی پاپ کشور پس از سالها فعالیت موفق در زمینه ی موسیقی و اجرای کنسرت های متعدد برای اولین بار توانست امسال در جشنواره بین المللی فجر حضور پیدا کند. او در کنسرت خود قطعاتی از آلبوم ( 28 ) و چند تک آهنگ را که طی سالهای اخیر منتشر کرده است را خواهد خواند. این کنسرت که روز پنجشنبه 23 دیماه ساعت 22 در سالن میلاد نمایشگاه لبین المللی تهران برگزار می گردد؛ خشایار جوزی ( گیتار الکترونیک ) و علیرضا ثناعی ( گیتار آکوستیک ) ، امیر صمدی ( ساکسوفون )، امیر فرهودینا ( گیتار باس )، امین راد ( درامز) و امیر نیکزاد ( پیانئ و رهبر ارکستر ) زانیار خسروی را همراهی خواهند کرد.

امید حاجیلی

امید حاجیلی که خود در سال گذشته داور بخش شنیداری موسیقی پاپ در جشنواره سی و یکم بود، عضو گروه دارکوب، نوازنده ترومپت، خواننده پاپ و تنظیم کننده و آهنگ ساز است.
آلبوم ( نوکوب ) از این گروه سال گذشته توانست در جشنواره موسیقی فجر جایزه باربد را در زمینه بهترین آهنگ سازی از آن خود کند. مسعود همایونی، دارا دارایی، آرش مقدم، آرین ملیکیان و امید حاجیلی در این اثر حضور داشتند اما این برای اولین بار است که خود امید حاجیلی به تنهایی در جشنواره حضور پیدا می کند.
امید حاجیلی به همراه مازیار احمد پور ( گیتار الکترونیک )، مجید برومند ( گیتار باس ) ، سینا پرتوی ( درامز) خشایار حیدری ( پیانو ) ، پژمان فرهمند ( پرکاشن )، سیامک کریم پور ( ترومپون )، کامیار ماندگاری ( ترومپت )، علی ضرابی ( ترومپت ) ، و حسین شریفی قطعات حاجیلی را اجرا می کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *