#


ارکستر ” نیلپر ” در تالار وحدت می نوازد

ارکستر " نیلپر " در تالار وحدت می نوازد
24 ژانویه 2017 بدون نظر 1569 بازدید

ارکستر ” نیلپر ” در تالار وحدت می نوازد

اجرای ارکستر  نیلپر  در تالار وحدت و جزئیاتی در اینباره

ارکستر  نیپلر  به نمایندگی از فستیوال موسیقی معاصر تهران با حضور چند نوازنده خارجی در سی و دومین جشنواره فجر کنسرت می دهد.
نوید گوهری رهبر اکستر نلیپر  درباره ی جزئیات اجرای ارکستر که قرار است در قالب سی و دومین سال جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رود گفت : ارکستر  نیپلر  برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر به عنوان نماینده فستیوال موسیقی معاصر تهران حضور پیدا می کند و ما تصمیم داریم فضای جدید را پیش روی مخاطب قرار دهیم.

وی در مورد رپورتاز در نظر گرفته شده برای این کنسرت گفت :

اجرا شامل 4 قطعه است که قطعه اول مربوط به جان آرامز آهنگساز موسیقی معاصر امریکا با یک اثر مینی مال، قطعه دوم اثری برای پیانو و ارکستر زهی به آهنگسازی گیاکانچلی آهنگساز گرجستانی و حضور مارتینا اوسسکا از کشور لهستان قطعه سوم اجرای آثاری از هوشیار خیام با حضور الکاندرا پیکاژ از کشور لهستان و قطعه چهارم نیز اثری از ساموئل باربد است، آثاری هستند که برای کنسرت ارکستر نیپلر در جشنواره موسیقی فجر در نظر گرفته ایم.

رهبر اکستر نیلپر در ادامه گفت ؛

ساختار سازی ارکستر به صورت زهی برنامه ریزی شده که در ادامه بسته به فراخور ساختار موسیقی که درنظر گرفته شده سازهای بادی و کوبه ای نیز به آن اضافه می شود. ما با ساختار ارکستر زهی به ارائه اثر می پردازیم.
ارکستر نیلپر در سال 83 با مدیریت احسان تارخ و رهبری ارکستر نوید گوهری با تمرکز روی اجرای کلاسیک و معاصر تاسی شد اما از سال 91 با تمرکز روی اجرای آهنگسازان معاصر ایرانی و بین المللی بهفعالیت خود ادامه میدهد.
این ارکستر روز دوشنبه 27 دی ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *