#


هزینه ی میلیون دلاری برای حذف کوین اسپیسی از فیلم جدید ریدلی اسکات

کوین اسپیسی
12 نوامبر 2017 بدون نظر 1807 بازدید

هزینه ی میلیون دلاری برای حذف کوین اسپیسی از فیلم جدید ریدلی اسکات

هزینه ی میلیون دلاری برای حذف کوین اسپیسی از فیلم جدید ریدلی اسکات

به گزارش ازمن بپرس ، در ادامه ی اتهام اخیری که علیه کوین اسپیسی زده شد ، ریدلی اسکات با تصمیمی که مبنی بر تغییر بازیگر شخصیت محوری فیلم “تمام پول های دنیا” گرفت متوجه شد باید هزینه ی زیادی معادل میلیون دلاری را برای این کار بکند که مطمئن نیست این هزینه برمی گردد یا نه. ریدلی اسکات می خواهد کریستوفر پلامر را به جای کویناسپیسی به این فیلم وارد کند ، ولی این مسئله در حالی صورت می گیرد که بر اساس برنامه ریزی که شرکت پخش سونی کرده بود قرار بود این نمایشنامه جنایی زندگی نامه ای از 22دسامبر2017 در سینماهای سراسر جهان به نمایش در بیاید.

این کار غیر منتظره ای که قرار است انجام شود یکی از برانگیزترین چالش هایی خواهد بود که رخ خواهد داد ، که هزینه های پیش بینی نشده ای از جمله ضبط مجدد ، ورحله ی بعد از ساخت و طرح جدید بازاریابی را به سرمایه گذارانی که در این فیلم هستند تحمیل خواهد شد. طبق عقیده هایی که بعضی از بازاریاب ها دارند ، انجام این کار از سور ریدلی اسکات منجر به میلیون ها دلار هزینه خواهد شد ، که معلوم نیست بتوان آن هزینه را در گیشه ها برگرداند.

کوین اسپیسی در این فیلم نقش جی پل گتی را بر عهده داشت که یک میلیاردر مشهور آمریکایی بود. این فیلم ماجرای نوه ی پسری گتی را روایت می کند که او را ربوده اند و برای دیدن دیده شدن و دسترسی به موفقیت تجاری به استقبال منتقدان و نقدهای مثبت نیاز دارند.

کوین اسپیسی

کوین اسپیسی

کمپانی سونی و شرکت سرمایه گذاری که قرار بود اسکات را پشتیبانی کند تاریخ اکران این فیلم را به سال 2018واگذار کردند ، ولی همزمان با این مسئله با مشکل بزرگی مواجه شدند. قرار است که در ژانویه آینده فیلمی به نام “اعتماد” که دنی بویل کارگردانی آن را بر عهده دارد اکران شود و موضوع این فیلم هم آدم ربایی گتی را روایت می کند و شرکت سونی نمی خواهد پخش این فیلم زودتر از ریدلی اسکات باشد.

طبق گفته هایی که وجود دارد نشان می دهد که فیلم برداری مجدد از این صحنه ها حداقل هشت تا ده روز مهلت لازم است و حدود ده میلیون دلار برای سازندگان این فیلم هزینه خواهد داشت. علاوه بر این باید مجدد از مارک والبرگ و میشل ویلیامز دعوت شود تا زمان فیلم برداری حضور داشته باشند و این موضوع هزینه ی اضافی دیگری را در بر خواهد داشت.

به جز این مسائل ضبط مجدد ، وضعیت این فیلم را در فصل جدید پیچیده خواهد کرد. برای این که بتوان فیلم “همه ی پول های دنیا” را توسط رای دهندگان انجمن بازیگران سینما ، گلدن گلوب و سایر انجمن های مهم دیگر دیده شود ، باید تا اولایل ماه نوامبر به اکران گذاشته شود. البته طبق عقیده ای که کارشناسان سونی دارند تا پانزده دسامبر فرصت هست تا بعضی از رای دهند گان فیلم ، فیلم هایی که تمام شده اند را تماشا کنند. باید صبر کرد تا ببینیم که در هفته های آینده این فیلم جدید از ریدلی اسکات چه تغییراتی خواهد کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *