#


نمایش کار جدید و مشترک اسپیلبرگ و سم مندز

17 دسامبر 2018 بدون نظر 1349 بازدید

نمایش کار جدید و مشترک اسپیلبرگ و سم مندز

نمایش کار جدید و مشترک اسپیلبرگ و سم مندز

فیلم سینمایی1917 که توسط سم مندز ساخته شده است و دوران جنگ جهانی اول را به تصویر می کشد در نخستین روزهای سال جدید میلادی به نمایش گذاشته خواهد شد. هالیوود ریپورتر اعلام کرده در تاریخ13 دسامبر کمپانی های دریم ورکز و یونیور سال اعلام نموده اند فیلم درامی که در ارتباط با جنگ جهانی اول ساخته شده و تحت عنوان1917 معرفی می شود و کارگردانی آن را سم مندز برعهده دارد با محدودیت اکران روبه رو خواهد بود. این فیلم درام برای شرکت در فصل جوایز سال2019 میلادی در کریسمس اکران خواهد شد و حدود دو هفته که از اکران محدود آن بگذرد در10 ژانویه سینماها می توانند این فیلم را به صورت گسترده به نمایش بگذارند.

مندز علاوه برکارگردانی1917 نویسندگی فیلمنامه آن را با مشارکت کریستی ویلسون کایرنس برعهده دارد. در تابستان سال جاری اعلام شده بود که کمپانی های فیلمسازی امبلین پارتنرز و دریم ورکز که تحت نظر استیون اسپیلبرگ فعالیت می کنند به عنوان تهیه کننده فیلم درام1917 خواهند بود. نمایش این فیلم در آمریکا برعهده کمپانی یونیورسال خواهد بود.

سم مندز پیش از این ساخت دو فیلم جیمز باندی به نام های اسکای فال و اسپکتر را در کارنامه خود ثبت کرده است و فیلم درام1917 به عنوان اولین فیلم مندز پس از آن دو به شمار می رود. سم مندز در سال1999 و2002 نیز فیلم هایی را به نام زیبای آمریکایی و جاده ای به سوی تباهی را ساخته که در هردوی آن با اسپیلبرگ در دریم ورکز مشارکت داشته است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *