#


Winter Is Here : تابستان امسال با سرمای زمستان Game Of Thrones

سریال گیم آف ترونز
15 جولای 2017 بدون نظر 4493 بازدید

Winter Is Here : تابستان امسال با سرمای زمستان Game Of Thrones

زمستان اینجاست Winter Is Here

در نهایت فصل 7 سریال ،”Game of Thrones”، با چند ماه تاخیر ، فردا یکشنبه در شبکه HBO به نمایش گذاشته خواهد شد ، فصلی که قطعا بینندگان زیادی در سرتاسر دنیا خواهد داشت ؛ چرا که مسلما این سریال یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین نمایش های تلویزیونی تاریخ سینمایی دنیاست .

چرا بهترین …؟

شخصیت ها ، قصه های شگفت انگیز داستان ، ظرافت ها ، پیش بینی ها ، جنگ ها ، اژدها ها ، کالیسی ، همه و همه در جایگاه خود هرگز قبل از این روی صفحه نمایش دیده نشده اند . داستان “Game of Thrones” برای یک فیلم هالیوودی بسیار طولانی است به همین دلیل HBO داستان این افسانه را به صورت سریال را در شبکه تلویزیونی خود به نمایش گذاشته است .

یک دیوار بلند محافظ در داستان …!

700 فوت از یخ جامد و طلسم های جادویی که از قلمروی مردم در برابر شیاطین محافظت می کند . بعضی از شما این را قبلا می دانستید ، اما برای کسانی که نمی دانند ، دیوار فوق العاده ای از یخ در شیکاگو در ذهن نویسنده George R. R. Martin متولد شد .

چند سال پیش در هنگام صرف ناهار مارتین به من گفت ، وقتی که او در سال 1967 دانشجوی دانشگاه نورث وسترن بود ، دیوارهای یخ به وجود آمده در یخبندان پر از برف و یخ که در سال 1967 در شیکاگو رخ داد ، را تجربه کرد .

مارتین گفت :” سردترین زمستان در شیکاگو بود ، اجازه دهید به شما در مورد سرما بگویم . زمستان پر برفی بود ، هیچ چیز را نمی توانستید ببینید ، فقط برف و یخ و سرما بود .

مارتین گفت: ” آن شبیه سنگر های دفاعی در طول جنگ جهانی اول بود ، اما سنگر یخی بود . من به یاد دارم که از میان شیارها و تونل های یخی راه می رفتیم ، باد شما را می لرزانید ، بنابراین هیچ چیز را نمی توانستید ببینید . این تجربه ای است که هرگز من را ترک نکرد .”

آیا شما هم مثل من هیجان زده هستید …؟

اگر شما یکی از طرفداران این سریال هستید ، قطعا شما نیز هیجان زده می شوید . هیجان من برای فصل جدید سریال فوق العاده ” GoT ” به گونه ای است که حاضرم تمام 6 فصل گذشته را برای یادآوری دوباره مشاهده کنم در حالی که می توانم کتاب و تمام داستان های این سریال را به صورت آنلاین پیدا کرده مطالعه کنم اما اصلا برای من لذت بخش و جالب نیست .

خون و خون ریزی وجود خواهد داشت …!

احتمالا سازندگان سریال باید عنوان فصل را به “خون وجود خواهد داشت” تغییر دهند ؛ چرا که اگر قسمت های قبل را دیده باشید ، نمی توانید منتظر انتقام گیری های متعدد در فصل هفتم نباشید . و حتی احتمالا پیش بینی هایی در مورد اینکه چه کسی زندگی می ماند و چه کسی می میرد کرده اید . در ادامه به آن ها می پردازیم .

سریال گیم آف ترونز

تا اینجای سریال با اژدها ، خیانت های جنسی ، فانتزی های سیاسی ، کوتوله ای باهوش ، دائم الخمر و با تجربه ، ارواح در شلوار های چرمی ، شخصیت های شگفت انگیز و قدرتمند زن که رهبری افراد ضعیفی را می کنند ، شکنجه مردان غربی ، وحشی های مهربان 😐 ، تحقیر های سلطنتی ، انبوهی از دهقانان مرده و به شدت خون و خونریزی مواجه شده و لذت برده ایم .

ابتدا یک پیشنهاد از طرف یک دوست قدیمی …!

بسیاری از بینندگان ممکن است یک مهمانی تماشای “Game of Thrones” در روز یک شنبه (فردا) بر پا کنند . ” من که حتما به این مهمانی تماشا ، ملحق خواهم شد ” این را یکی از دوستان قدیمی مدرسه با خوش حالی به من اعلام کرد ؛ از من و شما نیز همین را خواست . او به گونه ای به سریال “GOT” تعصب دارد که ابتدا به تدریج و به آرامی تمام کتاب های مربوط به سریال را اولویت بندی کرده و سپس می خواند ، تا اگر شخصیت مورد علاقه او کشته شود ؛ بیش از حد افسرده نشود . سپس او هر قسمت را چند بار تماشا می کند و به دنبال سرنخ ها می گردد . پیشنهاد او این است که حتما فصل 7 را به محض انتشار هر قسمت ببینید .

وقت را از دست ندهید…!

افراد پر حرف و بی مزه بیش تر از هر کس دیگری فکر می کنند با حال اند 🙂 لذا با تعریف کردن سریال قبل از این که شما آن را ببینید ، هیجان و حساسیت داستان را نابود می کنند . قبل از دیدن فصل 7 احتمالا شما با خود می گویید :” به نظر می رسد که سانسا جان را تحسین می کند !” یا “سر داووس میمیرد ، مگر نه ؟” یا “برادر Mycroft ، همان شرلوک هولمز نیست ؟” یا ” آیا پیتر دینکلژ یکی دیگر از نقش های کوتوله های قرون وسطایی را بازی کند؟” یا ” آیا سرسی و برون ، در زندگی واقعی (خارج از سریال) عاشق یکدیگر بوده اند و در حال حاضر آنها از یکدیگر متنفر هستند ؟”

تنها چیزی که واقعا میخواهم این است که تماشای این سریال برای من نمایشی خیره کننده و هیجان انگیز باشد . پس لطفا ، صحبت نکنید و آن را خراب نکنید . اما به عقیده من اگر تا صبح دوشنبه تماشا نکنید ، مقصر خود شما هستید …!

چند پیش بینی دیگر …!

پیش بینی های دیگری در مورد فصل هفت میشود که حاکی از این است که ؛

  • دیگر روزهایی که ملکه سرسی به خود افتخار می کرد ، با یک بطری شراب ، جمله مورد علاقه اش “من خشونت را انتخاب می کنم” و نفرت وی از نقد شدن و اعتراض به پایان می رسد. اما چه کسی به آن ها پایان خواهد داد ؟
  • آیا برادرش ، جیمی ، مفید واقع خواهد شد ؟
  • یا آیا اژدها های دنریس سرش را گاز می زنند؟
  • یا آیا شخصیت مورد علاقه من ، زن شجاع و جوان وستروس ، آریا استارک ، یک سوزن در چشم سرسی قرار می دهد؟

سریال گیم آف ترونز

حقیقت های دقیقی را نمی توان در مورد این سریال حدس زد ، مهم نیست که شخصیت داستان ، شخصیت اصلی باشد ، زن باشد ، مرد باشد ، کودک باشد ، پیر یا جوان باشد تا در سریال کشته شود یا نه ؟ هیچ منطق و اطمینانی در خروج ناگهانی یک شخصیت در این داستان وجود ندارد ؛ در واقع شخصیت اصلی در سریال “GoT” معنا ندارد . شرارت همه جای قصه هست .” شب تاریک و پر از ترس است و هرچند ممکن است بعضی از آنها تابستان را احساس کنند ، ولی ما می دانیم که زمستان اینجا است (نه زمستان در راه است!).”

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *