#


برخی ها به دنبال هاروی واینستین در سینمای ایران هستند

هاروی واینستین
19 نوامبر 2017 بدون نظر 1719 بازدید

برخی ها به دنبال هاروی واینستین در سینمای ایران هستند

برخی ها به دنبال هاروی واینستین در سینمای ایران هستند

چند روز پیش خبری مبنی بر رسوایی آزار جنسی تهیه کننده معروف آمریکایی هاروی واینستین و افزایش آزارهای جنسی در هالیوود انتشار شد که در آن خبر برخی از بازیگران معروف سینمای ایران نیز متهم به فساد جنسی شدند. روزنامه کیهان که در این اواخر به خاطر تیتر جنجالی که داشته است، دو روز متوقف شد. سپس شروع به دفاع از سینماگران ایرانی کرد و بعضی از رسانه هایی که از غرب تقلید کرده اند را متهم کرد.

در تیتر اول روزنامه کیهان نوشته اند: چند سالی است که گزارشات و خبرهای زیادی حاکی بر آن است که سینمای ایران در این مورد از سینمای هالیوود عقب نمانده است تا جایی که مردم ایران به کسانی که حتی می خواستند آنجلینا جولی را وارد ایران کنند با احترام به سینماگران ایران به کنایه گفتند: بعضی از بازیگران زن ایرانی هم همانند آنجلینا هستند و دست کمی از وی ندارند. حتی سال گذشته سی نفر از بازیگران زن ایرانی به خاطر فساد و روابط های آلوده ای که در پشت صحنه سینما و تلویزیون وجود دارد نامه ای را به معاون وقت سینمای رسانه ملی در مورد این موضوع نوشتند و از سینما و تلویزیون گلایه و دلیل کم کاری شان را به خاطر فضاهای غیر اخلاقی بیان کردند.

هاروی واینستین

هاروی واینستین

همچنین در ادامه این روزنامه آمده است: ولی هم اکنون با بر ملا شدن فسادهای جنسی در هالیوود، برخی از افراد در سینمای ایران هم دست به تقلید از غرب زده اند و این کار را انجام می دهند و هالیوود را الگوی خودشان کرده اند و به این کار ادامه می دهند، در این مورد بعضی افراد دنبال کسانی هستند که از سینمای هالیوود تقلید کرده اند و شبیه به هاروی واینستین در سینمای ایران می باشند.

این روزنامه در سال های قبل هم چندین بار به هنرمندان ایرانی هجوم آورده بود و در ادامه این موضوع گفته است که مطمئن است هنرمندان ایرانی حاضرند بیکار شود ولی وارد این فضاهای اخلاقی نشوند. همچنین گفته است که با تلاشی که شیفتگان غرب کرده اند، هنوز هم اکثر هنرمندان، مسئولان و دست اندرکاران سینمای ایران با اتفاقاتی که در غرب افتاده است فاصله ی زیادی دارند و بیشتر آن ها به ارزش های دینی معتقد هستند.

این روزنامه در پایان گفته است: این ویژگی که مدیران و متولیان سینما و تلویزیون دارند از مسولیت آن ها چیزی کم نمی کند ولی باید بیشتر از این ها مواظب حوزه ای مدیریتی شان باشند تا در این مورد چنین فضایی حاکم نشود که باعث بیکار شدن هنرمندان اخلاق گرا و معتقدان به باورهای دینی شود و در برابر آن ها کسانی که بی بند و بار هستند جولان دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *