#


اسپویل کامل فصل هفت سریال Game Of Thrones

اسپویل
4 آگوست 2017 بدون نظر 2861 بازدید

اسپویل کامل فصل هفت سریال Game Of Thrones

ادعای یک هکر مبنی بر اسپویل سریال Game Of Thrones

مطلب زیر حاوی اسپویل است لطفا قبل از خواندن آن دقت بفرمایید :

به تازگی شخصی که ادعا داشته ، پلات فصل 7 رو خونده اسپویلر هایی در سایت … گذاشته است که همین شخص مطالبی راجع به سیزن 6 نیز گفته بود که درست در آمده بودند . اکانتی که این پست رو گذاشته است سریعا دیلیت شده است ولی تعدادی از کاربران توانستند مقداری از آن را بازنویسی کنند . توجه کنید که این اسپویلر ها میتوانند کاملا ساختگی باشن ، اما چیزهایی که گفته شده جالب بودند و اتفاق افتادن یه سریاش دور از ذهن نبوده است پس واسه همین براتون میزاریم . خواهشی هم که ازتون داریم خوندن این مطلب مساوی هست با اسپویل شدن احتمالی کل فصل هفتم براتون یا نخونید یا اگر خوندید گردن ما نندازید .

همچنین ناتالی امانوئل بازیگر میسندای توییتی گذاشته که گفته :

” واقعا باعث نا امیدیه که یه سری‌ دارن سیزن 7 رو واسه همه خراب میکنن . “

که البته میتونه منظورش به عکس هایی باشه که از صحنه های فیلم برداری لو رفتن .

پ . ن : باید به ایشون گفت هودور بذارید دم در HBO که اینقدر ازش نشتی بیرون نیاد .

خوب پلات رو اپیزود به اپیزود براتون میزاریم اگه نمیخواید اسپویل بشید بیشتر از این نخونید .

  • اپیزود 1 :

وایت واکر ها به جنوب و به سوی دیوار در حرکتند . برن از دیوار رد میشه و اِد رو میبینه . برن در استدیو با ” تیم استارک ها ” در حال فیلم برداری بوده که گویا صحنه از کسل بلک بوده است .

  • اپیزود 2 :

جان نامه ای دریافت میکنه که از سمت دنریس هست و همه ی لرد های هفت پادشاهی رو فراخوانده . جان و داووس بخاطر اینکه به شیشه اژدهاهایی که در دراگون استون هست نیاز دارن تصمیم میگیرن که برن . جان شمال و وینترفل رو به سانسا میسپاره و از اونجا میره ، همچنین جان گوست رو در وینترفل تنها میزاره و کل سیزن گوست همونجا میمونه .

  • اپیزود 3 :

    جان و داووس به دراگون استون میرسن . تیریون اونارو توی ساحل ملاقات میکنه و دوتراکی ها کشتیشون رو میگیرن . ( جان ، داووس ، تیریون و میساندی همشون باهم در بیلبائو که محل فیملبرداری دراگون استون هست سر صحنه فیلمبرداری بودن . که اگر در تصاویر بالاتر و ویدیوهای که براتون گذاشتیم نگاه کرده باشید میتونید این سیزن این اتفاق رو ببنید . ) تیریون اونارو پیش دنریس میبره و توی راه با میساندی و گری ورم رو در رو میشن . ( که خوب این میتونید در تصاویری که براتون گذاشتیم ببنید ) در اتاق تخت پاشاهی تعدادی دوتراکی ها حضور دارن . ( که همشون در فیلمبرداری بیلبائو دیده شدن . )

دنریس و جان باهم ملاقات میکنن . دنریس بهش دستور میده که زانو بزنه که جان قبول نمیکنه . از قرار معلوم جان راجع به وایت واکر ها بحث میکنه ولی دنریس باورشون نمیکنه . تیریون هم اصرار میکنه که جان دیوونه نیست . داووس سعی میکنه به برگشتن جان از مرگ اشاره کنه که جان ردش میکنه . دنریس بلافاصله به جان احترام میزاره اما در مقابل جان به دنریس اونقدر احترام نشون نمیده . برن به وینترفل میرسه . میرا به خونه برمیگرده . ( برن با ” تیم استارک ها ” در صحنه فیملبرداری در شمال دیددیده شده ، همچنین چند وقت پیش تصاویری نیز از میرا در سر صحنه فیلمبرداری فصل هفتم منتشر شد . )

  • اپیزود 4 :

آریا به وینترفل میرسه . ( آریا هم با بقیه ی ” تیم استارک ها  ” سر صحنه فیلمبرداری دیده شده است . )

اسپویل

  • اپیزود 5 :

سم به همراه گیلی و بچه اش اولدتاون رو به قصد وینترفل ترک میکنه . جوراه در دراگون استون دوباره با دنریس متحد میشه . جان نامه ای دریافت میکنه که میگه آریا و برن در وینترفل هستن .

جیمی ، بران ، تیریون و داووس یک میتینگ سری باهم دارن که تیریون سعی میکنه اون ها رو قانع کنه که به دنریس تسلیم بشن که جیمی اهمیت نمیده . و مشخص نیست که این قبل یا بعد از کمین دنریس روی ارتش لنیستر ها اتفاق میفته . ( صحنه ای دیده شده که پیتر دینکلج و لیام کانینگهام ( داووس ) با هم سر صحنه هستن و اینطور به نظر میاد که قایقی رو برای ترک کردن ساحل آماده میکنن . این میتونه لحظه ی رفتن اون ها به میتینگ باشه . و صحنه ی مشابه دیگه ای هم از ساحل و قایق فیلم برداری شده که این بار علاوه تیریون و داووس ، گندری هم هست ! ) گندری در پایتخت اسلحه سازی میکنه که داووس پیداش میکنه .

  • اپیزود 6 :

    در شمال گروهی با کشتی به سمت ایستواچ دیوار میرن . داووس میمونه همونجا در حالی که بقیه میرن وایت ها رو بکشن . جان نیروی کوچکی رو با خودش میبره که شامل هاوند ، بریک ، توروس ، تورموند ، جوراه و گندری (!) هستن . ( این صحنه قرار هست که 6 ژانویه در آیسلند فیلمبرداری بشه )
    اون ها توسط ارتش نایت کینگ که یک خرس قطبی وایت (!)  هم همراهشون هست مورد حمله قرار میگیرن . خرس توروس رو میکشه ( مرگی آروم . ) ( همچنین تایید شده که توروس برای سیزن 7 برمیگرده !!! ) اونا در یک جزیره با دریاچه ای یخ زده توسط واکر ها محاصره شدند و تقریبا در حال شکست هستن که دنی و اژدهایانش پیداشون میشه . دنی میتونی تقریبا همشون رو سوار اژدهاش کنه و برگردونه اما جان اونجا ول میشه .

    جان چیزی نمونده که کشته بشه ولی کلدهندز / بنجن استارک از راه میرسه و جان رو با یه اسبش فراری میده در حالی که خودش میمونه اونجا و به جنگیدن ادامه میده . جان در حالی که فرار میکنه میبینه که بنجن مورد هجوم وایت واکر ها واقع شده ویسریون ( اژدهای دنریس ) کشته میشه و به عنوان مرکب نایت کینگ زنده میشه . بعد از کمک دنی به جان و نیروهاش در برابر وایت واکر ها ، جان پیشنهاد میده که عنوان پادشاه شمالش رو کنار بگذاره . ( این صحنه خصوصی فیلمبرداری میشه . )

  • اپیزود 7 :

سانسا ، لیتل فینگر رو به مرگ محکوم میکنه که آریا حکم رو اجرا میکنه .
سرسی در تخت پر خون بیدار میشه . که نتیجه ی سقط بچه هست . سم و برن متوجه هویت واقعی جان میشن . اون در واقع یک تارگرین مشروعیت یافته هست که اسمش “اگان” هست . جان و دنی سوار بر کشتی به سمت شمال برای اولین بار س*س 😐  میکنن . در آخر اپیزود نیز دیوار فرو میریزه . نایت کینگ توسط ویسریونِ وایت شده به دیوار حمله میکنه . که حالا دیگه جای آتیش ، شعله ی آبی رنگ و یخی بیرون میده .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *