#


همبازی شدن علی مصفا با هدیه تهرانی در فیلم سینمایی “واسطه”

همبازی
5 دسامبر 2017 يك نظر 2201 بازدید

همبازی شدن علی مصفا با هدیه تهرانی در فیلم سینمایی “واسطه”

همبازی شدن علی مصفا با هدیه تهرانی در فیلم سینمایی “واسطه”

هدیه تهرانی و هادی حجازی فر در هفته های قبل برای بازی در فیلم “واسطه” به توافق رسیدند. این فیلم اولین فیلم سینمایی آرش لاهوتی به حساب می آید. ولی زمان بندی فیلم برداری این فیلم سبب شد تا بعد از گذشت چند روز حجاری فر از حضورش در این فیلم انصراف دهد. مجری طرح فیلم سینمایی “واسطه” امروز اعلام کرده است که علی مصفا در این فیلم بازی خواهد کرد و نقش مقابل هدیه تهرانی را بازی می کند.

علی مصفا

علی مصفا

بعد از اینکه هادی حجازی فر از حضور در فیلم سینمایی ” واسطه” انصراف داد، مجری طرح این فیلم سینمایی آقای محمد حسین شهباززاده در مورد اعلام خبر حضور علی مصفا در فیلم آرش لاهوتی می گوید: “فیلم برداری این فیلم سینمایی از اواخر آبان ماه شروع شده است که در فرح آباد ساری می باشد و هنوز هم ادامه دارد. علی مصفا به زودی به جلوی دوربین فرشاد محمدی خواهد رفت.

شهباززاده در مورد احتمال نمایش فیلم سینمایی “واسطه” در جشنواره فیلم فجر گفته است: ما فرمی که مربوط به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر است را پر کرده ایم و در این روزها در حال سعی بر این هستیم که نسخه نهایی این فیلم سینمایی را تا مهلت مقرر آماده کنیم و به تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر بدهیم.

نیکی کریمی

نیکی کریمی

نخستین اثری که آرش لاهوتی تهیه کرده است در مورد زنی به نام آبان که 45سال سن دارد می باشد که واسطه استخدام کارگران فصلی می باشد. بازیگرانی که در این فیلم سینمایی حضور دارند عبارتند از: علی مصفا، هدیه تهرانی، علیرضا استادی، مهران احمدی، سیامک ادیب و… که در فیلم “واسطه” ایفای نقش کرده اند.

قبل از این فیلم هدیه تهرانی و علی مصفا در فیلم هایی چون “دوئت” و “پارتی” به یکدیگر همکاری کرده بودند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *