#


اعلام تاریخ برگزاری هفتاد و دومین دوره جشنواره کن

13 جولای 2018 بدون نظر 1319 بازدید

اعلام تاریخ برگزاری هفتاد و دومین دوره جشنواره کن

مشخص شدن تاریخ برگزاری جشنواره کن 2019

تاریخ برگزاری هفتاد و دومین دوره جشنواره کن 2019 توسط مسئولان جشنواره فیلم کن اعلام شد. این رویداد سینمایی قرار است از روز سه شنبه 14 ماه مه کار خود را آغاز کرده و تا شنبه 25 ماه مه طول خواهد کشید. دوره هفتاد و یکم جشنواره کن نیز از روز سه شنبه تا روز شنبه به طول انجامید. پس از هفتادمین دوره این رویداد سینمایی که در سال 2016 رخ داد، تغییر تاریخ برگزاری جشنواره کن در سال 2018 به عنوان یک دوره جدید شروع شد.

هفتاد و دومین دوره جشنواره کن مدت 12 روز برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه این جشنواره به طور زنده و رایگان شنبه شب به وسیله CanalPlus پخش می­شود.

باید صبر کرد تا قوانین و شرایط نمایش آثار جدید در کن 2019 را دید و تفاوت آن را با جشنواره امسال مشاهده کرد. بر اساس قوانین جدیدی که از سال جدید اعمال شد نشست خبری فیلم های بخش مسابقه به بعد از فرش قرمز و نمایش فیلم در کاخ جشنواره  به تعویق افتاد. تغییرات صورت گرفته با هدف جلوگیری از لو رفتن فیلم ها در توییتر و نمایش نقد قبل از نمایش هر فیلم انجام شد. این در صورتی است که اصحاب رسانه و خبرنگاران همواره با روش جدید اکران فیلم ها در جشنواره کن مخالف هستند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *