#


نمایش فیلم های جشنواره فجر در 12سینمای مردمی در تهران

14 ژانویه 2018 بدون نظر 1131 بازدید

نمایش فیلم های جشنواره فجر در 12سینمای مردمی در تهران

نمایش فیلم های جشنواره فجر در 12سینمای مردمی در تهران

مدیر سینماهای جشنواره فجر آقای محمد رضا فرجی با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر خبر اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فجر را در 12سینما و پردیس سینمایی اعلام کرده است. در چند سال گذشته پردیس سینمای ملت فیلم هایی که به جشنواره فجر راه  یافته بودند را به نمایش می گذاشت و به عنوان کاخ مردمی جشنواره فجر محسوب می شد. ولی در سال جاری این پردیس سینمایی را به عنوان سینمای رسانه ها برگزدیده اند و دیگر نمی تواند فیلم های جشنواره را برای مردم به نمایش بگذارد.

مدیر سینماهای جشنواره فجر در مورد روش انتخاب سینماهای مردمی جشنواره امسان بیان کرد: دو عامل اصلی که برای برگزیدن سینماهای مردمی وجود داشت تنوع جغرافیایی و کیفیت سالن های سینمایی بود و از طرف دیگر سینماها امسال به گونه ای انتخاب شده اند که فیلم هایی که به نمایش در می آیند دچار آسیب نشوند و اکران آن ها هم زمان با روزهای برگزاری جشنواره به خوبی ادامه داشته باشد.

محمد رضا فرجی در ادامه افزود: سینماها و پردیس های سینمایی استقلال،  آزادی، جوان، راگا، کوروش، مگامال، اریکه ‌ایرانیان، تماشا، چارسو، فرهنگ، کیان و ماندانا با تعداد بیست و دو تالار سینمایی و گنجایش بالای شش هزار مخاطب، سینماهای مردمی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را به وجود می آورند.

جشنواره سی و ششم فیلم فجر از سیزده بهمن شروع می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *