#


قرعه کشی فیلم های سالن رسانه های جشنواره فیلم فجر به اتمام رسید

12 ژانویه 2018 يك نظر 1639 بازدید

قرعه کشی فیلم های سالن رسانه های جشنواره فیلم فجر به اتمام رسید

قرعه کشی فیلم های سالن رسانه های جشنواره فیلم فجر به اتمام رسید

مراسم قرعه کشی فهرست برنامه های سینمای رسانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمای ملت در حضور اهالی رسانه برپا شد. اجرای این مراسم بر عهده گزارشگر برنامه90 و برنامه فوتبال120 آقای محمد حسین میثاقی بوده است.

طبق گفته هایی که وجود داشته است امسال برای جدول نمایش فیلم های جشنواره فجر در سینمای رسانه قرار است که از قرعه کشی استفاده شود. در این دوره از جشنواره فجر 22فیلم بلند سینمایی، دو فیلم مستند، یک انیمیشن و چهار فیلم کوتاه بر روی پرده خواهند رفت.

در آغاز، مجری این مراسم محمد حسین میثاقی گفت: من همیشه علاقه ی زیادی به قرعه کشی و اضطراب موعد قرعه کشی داشته ام. زمانی که می خواستند برای جام جهانی قرعه کشی کنند از استرس دیوانه شدم و می دانم که این جا نیز دارای التهاب بسیاری می باشد. همچنین در ادامه گفت که من در مجموع دوستدار سینما هستم و همین علاقه به شینما و تصمیمی که دوستان داشته اند سبب شد  که به عنوان مجری این مراسم برگزیده شود و آرزومندم که پیشامدهای بسیاری خوبی برای این فیلم ها رخ دهد. من استرس زیادی ندارم ولی می دانم که نفش قرعه کشی هیجان و شگفت زدگی می باشد.

در ادامه این مراسم آقای داروغه زاده با خوش آمدگویی به جمع حاضر و ساپسگذاری از اصحاب رسانه به عنوان پشتیبانان جشنواره فیلم فجر بیان کرد: مراسم قرعه کشی برای مشخص شدن نمایش فیلم ها برای بار اولی است که انجام می شود و این مسئله برای این که در حق کسی اجحاف نشود انجام شده است.

وی تمام فیلم های حاضر در این جشنواره را شایسته حضور در آن دانسته است و در ادامه گفت که ذائقه و نظر هیات انتخاب در برگزیدن فیلم های بخش مسابقه موثر بوده است و آرزومندم که در جشنواره های دیگر داخلی و خارجی فیلم های خارج از این مسابقه بتوانند به موفقیت های بالایی دست پیدا کنند و این آرزو را برای تمام فیلم ها دارم. امیدوارم که صاحبان اثرها نسخه پایانی تمام فیلم ها  را بر اساس آیین نامه به دبیر خانه جشنواره بفرستند اگر این کار را انجام ندهند فیلم های رزرو جای آن ها را خواهند گرفت. داروغه زاده در پایان برای سینمای ایران سال خوبی را آرزو کرد.

جدول قرعه کشی فیلم های سالن رسانه در سی و ششمین جشنواره فجر به شرح زیر می باشد:

بانو قدس ایران

یکی از خبرنگارهای قدیمی رسانه آقای رضا استادی برای برداشتن نخستین قرعه بر روی سن حضور یافت. رضا استادی اولین فیلمی که از گوی به بیرون آورد فیلم “بانو قدس ایران” به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی بود. رزاق کریمی و غلام رضا موسوی بر روی سن حاضر شدند تا سانس این فیلم را مشخص کنند. این فیلم طبق قرعه کشی روز یکشنبه مورخ 15بهمن ماه در ساعت 5عصر بر روی پرده خواهد رفت.

غلامرضا موسوی در این قسمت بیان کرد: همیشه برای مشخص کردن سانس ها گلایه و بهانه هایی وجود داشت ولی با این روش دیگر جایی برای این گلایه ها وجود نخواهد داشت. 

زنانی با گوشواره های باروتی

مینا اکبری، خبرنگار و نویسنده سینمایی دومین فیلم را از داخل گوی بیرون آورد و این فیلم “زنانی با گوشواره های باروتی” به کارگردانی رضا فرهمند بود. این فیلم قرار است که در روز شنبه مورخ 21بهمن در ساعت 5عصر بر روی پرده برود.

جاده قدیم

برای برداشتن سومین فیلم از داخل گوی از سیروس الوندی دعوت کردند. بر اساس گفته های این کارگردان جشنواره امسال با امروز آغاز شد. وی با شوخی بیان کرد که اگر به خاطر گلایه هایی که همیشه وجود دارد جوایز را هم با قرعه بدهیم بد نباشد.

این کارگردان پیشکسوت فیلم “جاده قدیم” را از داخل گوی بیرون آورد که ارگردانی آن به عهده منیژه حکمت می باشد. منیژه حکمت ضمن تشکر از هیات انتخاب بیان کرد: بار اولی است که این جشنواره حضور دارم و ساز و کار را بلد نیستم… وی امیدوار بود که قرعه خوبی برای او بیفتد. این فیلم طبق قرعه ای که افتاد قرار است در روز جمعه مورخ 12بهمن ماه در ساعت 5عصر به نمایش در بیاید.

اتاق تاریک

فرانک آرتا، رونامه نگار روزنامه شرق چهارمین فیلمی که از داخل گوی به بیرون آورد فیلم “اتاق تاریک” بود که به کارگردانی روح الله حجازی می باشد.

فیلم “اتاق تاریک” پنجمین فیلم من پس از ده سال می باشد و آرزومندم که جشنواره خوبی در پیش روی داشته باشیم. قبل از این دو فیلم “زندگی مشترک” و
“مرگ ماهی” در روز اول و در ساعت ده صبح نشان داده شدند و به من می گفتند که فیلم های پر بیننده را در این ساعت به نمایش می گذاریم. امیدوارم که این دفعه اتفاق خوبی در انتظار فیلم من باشد.

طبق قرعه کشی این فیلم باید در روز چهارشنبه مورخ 18بهمن ماه در ساعت20 نمایش داده شود.

کار کثیف

برای برداشتن ششمین فیلم از داخل گوی بابک برزویه عکاس پیشکسوت حوزه سینما بر روی سن حضور یافت. وی با اشاره به کم کاری اش در سینما بیان کرد: خوشحال هستم که برای بار دیگر در این جشنواره شرکت کرده ام  در جمع جامعه مطبوعات حضور دارم. من به تمام عکاسان و اهالی رسانه خسته نباشید می  گویم.

برزویه ششمین فیلمی که از داخل گوی در آورد فیلم “کار کثیف” بود که کارگردانی آن بر عهده خسرو معصومی می باشد. این فیلم قرار است که در روز چهارشنبه مورخ 21بهمن در ساعت 14به نمایش در بیاید.

هایلایت

هفتمین فیلم توسط فریدون جیرانی کارگردان و روزنامه نگار پیشکسوت از داخل گوی به بیرون آورده شد که این فیلم “هایلایت” به کارگردانی اصغر نعیمی بوده است. این فیلم قرار است که در روز پنجشنبه مورخ 19بهمن در ساعت17 نمایش داده شود.

جشن دلتنگی

فیلم “جشن دلتنگی” به کارگردانی پوریا آذربایجانی به عنوان هشتمین فیلم توسط مهیار جوادی فر از گوی بیرون آورده شد. این فیلم براساس قرعه روز پنجشنبه مورخ 19بهمن در ساعت14 به نمایش گذاشته می شود.

مغزهای کوچک زنگ زد

نهمین فیلمی که از گوی به بیرون آورده شد فیلم “مغزهای کوچک زنگ زد” به کارگردانی هومن سیدی می باشد که توسط نغمه دانش آشتیانی دبیر فرهنگی خبرگزار مهر بوده است.

به وقت شام

دهمین فیلم بیرون آمده از گوی فیلم “به وقت شام” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا می باشد که توسط مرتضی رنجبران از خبرگزاری ایلنا انتخاب شد. تهیه کننده این فیلم محد خزاعی به عنوان نماینده بر روی سن رفت. این فیلم قرار است که در روز دوشنبه مورخ 16بهمن ماه در ساعت20 به نمایش گذاشته می شود.

کامیون

یازدهمین فیلم توسط فرامرز روشنایی آغاز گرد حرفه روابط عمومی در سینمای ایران و از اهالی قدیمی رسانه از گوی بیرون آورده شد که فیلم “کامیون” به کارگردانی کامبوزیا پرتوی انتخاب شد. این فیلم نیز به قید قرعه در روز جمعه 12بهمن ماه ساعت14 به نمایش گذاشته می شود.

خجالت نکش

علی زادمهر خبرنگار با تجربه خبرگزاری ایلنا برای برداشتن دوازدهمین فیلم بر روی سن حضور یافت و فیلم “خجالت نکش” را به کارگردانی رضا مقصودی انتخاب کرد. این فیلم روز دوشنبه مورخ 16بهمن ماه در ساعت17 به نمایش گذاشته می شود.

مصادره

وحید سعیدی خبرنگار و دبیر با تجربه رسانه ها سیزدهمین فیلم را از داخل این گوی بیرون آورد که فیلم “مصادره” به کارگردانی مهران احمدی بوده است. مهران احمدی بر روی سن حضور یافت و این فیلم بر اساس قرعه کشی در روز جمعه مورخ 20بهمن در ساعت14 اکران خواهد شد.

عرق سرد

چهاردهمین فیلم توسط محمد سلیمانی از قدیمی های روزنامه اطلاعات انجام شد که فیلم “عرق سرد” به کارگردانی سهیل برغی انتخاب شد. این فیلم بر اساس قرعه در روز سهشنبه مورخ17بهمن در ساعت 20 به نمایش گذاشته می شود.

دارکوب

فیلم “دارکوب” به کارگردانی بهروز شعیبی به عنوان پانزدهمین فیلم توسط مهدی شاه رضایی از فعالان رادیو انتخاب شد. این فیلم بر اساس قرعه قرار است که در روز جمعه مورد 20بهمن در ساعت 20 به نمیش گذاشته شود.

فیلم های کوتاه

برای برداشتن شانزدهمین قرعه رسول صدر عاملی روزنامه نگار قدیمی و کارگردان محبوب سینمای ایران بر روی سن حضور یافت و بسته فیلم های کوتاه را از داخل گوی بیرون آورد.

این کارگردان محبوب سینما به تمام کسانی که توانستند فیلم های شان را به جشنواره ارسال کنند خسته نباشید گفت و از برگزاری مراسم قرعه کشی استقبال کرد و گفت که من اطمینان دارم جشنواره خوبی  را پیش روی داریم.

پوریا آذربایجانی به عنوان نماینده بر روی سن حاضر شد. وی به خاطر این که قرعه فیلم کوتاه را بیرون می آورد خوشحال بود. قرار است که فیلم های کوتاه در روز شنبه مورخ 14بهمن در ساعت20 برای کسانی که به فیلم کوتاه علاقه دارند به نمایش گذاشته شود.

بمب

فیلم هفدهمی که از قرعه بیرون کشیده شدن فیلم “بمب” ساخته پیمان معادی بود که سمیه علیپور خبرنگار مجرب خبر آنلاین آن را انتخاب کرد. این فیلم قرار است که در روز شنبه 14بهمن ماه در ساعت 17به نمایش گذاشته شود.

امیر

برای برداشتن فیلم هجدهم شیما غفاری دبیر مجرب خبرگزاری ایسنا بر روی سن حاضر شد و فیلم “امیز” به کارگردانی نیما اقلیما را به بیرون آورد. این فیلم در روز دوشنبه 16بهمن در ساعت14 بر روی پرده خواهد رفت.

ماهورا

فیلم “ماهورا” به کارگردانی حمید زرگر نژاد به عنوان نوزدهمین فیلم توسط آرش فهیم از روزنامه کیهان بیرون آورده شد. کارگردان این فیلم برروی سن حضور یافت و قرعه21 را برای فیلمش به بیرون آورد. روز پنجشنبه 19بهمن ماه ساعت20 قرار است که این فیلم بر روی پرده برود.

شعله ور

بیستمین فیلم توسط عباس کریمی از روزنامه صبا به بیرون آورده شد. این فیلم “شعله ور” به کارگردانی حمید نعمت الله بود. هادی مقدم دوست به عنوان نماینده فیلم برای مشخص کردن سانس بر روی سن حاضر شد. قرار است که این فیلم در روز شنبه14 بهمن در ساعت14 نمایش داده شود.

چهار راه استانبول

برای برداشتن بیست و یکمین فیلم محمود گبرلو تهیه کننده و مجری برنامه سینمایی “شب های شفاهی” بر روی سن آمد و فیلم “چهارراه استانبول” ساخته مصطفی کیایی را به بیرون آورد. این فیلم طبق قرعه قرار است که در روز یکشنبه 15بهمن ماه در ساعت 14بر روی پرده برود.

در این بخش اعلام کردند که قرار است محمد گبرلو به عنوان مجری نشست های نقد و بررسی جشنواره سی و ششم فیلم فجر حضور داشته باشد.

لاتاری

فیلم “لاتاری” به کارگردانی محمد حسین مهدویان به عنوان بیست و دومین فیلم توسط جعفر گودرزی دبیر انجمن منتقدان و روزنامه نگار قدیمی بیرون آورده شد. این فیلم روز یکشنبه 15بهمن ماه در ساعت20 نمایش داده خواهد شد.

سوء تفاهم

بیست و سومین فیلیمی که انتخاب شد فیلم “سوء تفاهم” ساخته احمدرضا معتمدی بود که توسط احمد محمد اسماعیلی از خبرنگاران فعال بیرون آورده شد. این فیلم در روز جمعه 20بهمن در ساعت 17به نمایش گذاشته می شود.

امپراطور جهنم

فیلم “امپراطور جهنم” ساخته پرویز شیخ طادی به عنوان بیست و چهارمین فیلم توسط حمیدرضا مدقق کارشناس و منتقد سینما و فعال شبکه خبر انتخاب شد. این فیلم قرار است که در روز سه شنبه 17بهمن ماه در ساعت 17بر روی پرده برود.

تنگه ابوقریب

بیست و پنجمین فیلم انتخاب شده “تنگه ابوقریب” ساخته بهرام توکلی بود که توسط ایزدمهر آفرین از روزنامه جوان به بیرون آورده شد. این فیلم در روز چهارشنبه 18بهمن در ساعت 17نمایش داده خواهد شد.

فیلشاه

بیست و ششمین فیلم انتخاب شده فیلم “فیلشاه” بود که گلاویژ نادری خبرنگار باسابقه سینما آن را انتخاب کرد. این فیلم در روز جمعه 13بهمن در ساعت 20 به نمایش گذاشته می شود.

سرو زیر آب

آخرین فیلم منتخبی فیلم “سرو زیر آب” به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر بود که توسط مریم نراقی از روزنامه شهروند از قرعه بیرون کشیده شد. این فیلم در روز چهارشنبه 18بهمن در ساعت 14نمایش داده خواهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *