#


رونمایی از پوستر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر

پوستر جشنواره فیلم فجر
10 دسامبر 2017 يك نظر 1867 بازدید

رونمایی از پوستر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر

رونمایی از پوستر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر

به گزارش ازمن بپرس، با شروع کار هیات انتخاب قسمت سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر که در آن محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی، ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره، اعضای هیات انتخاب سودای سیمرغ و اعضای شورای سیاست گذاری حضور دارند پوستر این دوره از جشنواره فجر نیز رونمایی شد.

طراحی این پوستر را حمیدرضا بیدقی انجام داده است. وی قبل از این در چهار دوره با جشنواره فجر همکاری داشته است و تحصیل کرده رشته گرافیک از دانشگاه هنر می باشد و همچنین فوق لیسانس انیمیشن را از دانشکده سینما تئاتر همین دانشگاه دریافت کرده است. بیدقی از سال هفتاد تا به این زمان کار گرافیک و تدریس دانشگاهی گرافیک و تصویر سازی را انجام می داد.

پوستر جشنواره فیلم فجر

پوستر جشنواره فیلم فجر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی آقای محمد مهدی حیدریان در رابطه با رونمایی از پوستر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفته است: سالی دیگر از فعالیت های سینمایی را با به نمایش گذاشتن پوستر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر و همچنین شروع کار هیات انتخاب این دوره از جشنواره فیلم فجر را شروع می کنیم. سینما به عنوان یک دگرگون کننده عصر فعلی شناخته شده است و سینمای ایران بایی حمایت کننده توانگر و بزرگی را داشته باشد تا بتواند در جهان به عنوان یک نماینده خوب برای انتشار فرهنگی و چشم اندازی برای دنیای آینده باشد. از جامعه ای مانند ایران انتظار می رود که سینماگرانش این انتشار فرهنگی و شناخت و دانش را طبق نیازهایی که بشر امروزی دارند را بتوانند نمایندگی کنند.

وی ادامه داد: ما این وظیفه را بر عهده خودمان می دانیم که زمینه دستیابی به این اطلاعات و تغییرات را مهیا کنیم و همچون همیشه دست نیازمان به طرف هنرمندان می باشد تا با فهمیدن این نیاز بتوانیم در مورد تغییرات بشری دست به کار شویم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *