#


رئیس صدا و سیما حق را به ابراهیم حاتمی کیا داد

13 فوریه 2018 بدون نظر 1947 بازدید

رئیس صدا و سیما حق را به ابراهیم حاتمی کیا داد

رئیس صدا و سیما: حق را به حاتمی کیا می دهیم، به برنامه “هفت” یادآوری کرده بودیم!

فریادهایی که شب گذشته ابراهیم حاتمی کیا در مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و اعتراضش به برنامه تلویزیونی «هفت» و رضا رشیدپور موثر بود و چند ساعت بعد عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما حق را به او داد و به تحسین از فیلم سینمایی «به وقت شام» پرداخت. حاتمی‌ کیا شب قبل در اختتامیه خود را فیلمساز نظام دانسته بود و گفته بود که سردار قاسم سلیمانی پس از تماشای فیلمش اشک در چشمانش جمع شد و شروع به گریه کردن کرد.

رئیس صدا و سیما با توجه به حرف ‌های شب قبل ابراهیم حاتمی ‌کیا در مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فجر گفته است: «در این حوزه حق را به ابراهیم حاتمی ‌کیا می دهم. در این مورد در برنامه “هفت” اشتباه کردند و در این خصوص تذکر لازم داده شده است.»

علی عسکری فیلم سینمایی «به وقت شام» را اثری فوق العاده و نمایانگر اقتدار و انسانیت جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: «از سردار حاج قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از تولید این فیلم با ارزش پشتیبانی کرده اند تشکر می‌ کنم.»

آقای عسکری در پایان در جواب به این سوال که جشنواره فیلم فجر سال جاری را چگونه ارزیابی می ‌کنید، گفت: «به نظر من این دوره از جشنواره فجر نسبت به سالیان گذشته بهتر مدیریت شد، ولی در همین جا باید بگویم که فیلم سینمایی «لاتاری» نیز که فیلمی انسانی، عاشقانه و جوانمردانه بود مظلوم واقع شد.»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *