#


تعطیلی یکی از برنامه های جشنواره فجر به دلیل آلودگی هوا

4 فوریه 2018 بدون نظر 1399 بازدید

تعطیلی یکی از برنامه های جشنواره فجر به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی یکی از برنامه های جشنواره فجر به دلیل آلودگی هوا

یکی از برنامه های جنبی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران فیلم ‌های کودک و نوجوان برای دانش‌ آموزان تمام کشور می باشد که با عنوان «سیمرغ و پروانه ‌ها» برگزار خواهد شد. هم اکنون اعلام شده است که این برنامه فردا مورخ16 بهمن به خاطر آلودگی هوا و تعطیلی مدارس در تهران برگزار نخواهد شد.

قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی در این مورد بیان کرد: «این برنامه روز دوشنبه ۱۶بهمن به خاطر آلوده بودن هوا و اعلام تعطیلی مدرسه ها از طرف اداره کل آموزش پرورش، در شهر تهران برگزار نخواهد شد.»

حبیب ایل بیگی در خصوص اطلاع رسانی به مدارس در مورد این اتفاق گفته است: «تعطیلی این برنامه در روز دوشنبه۱۶ بهمن از راه سامانه اردویی مدارس که مسئولیت هماهنگی حضور دانش آموزان در سینماها را بر عهده دارند به کلیه مدارس تهران اعلام شده است.»

برگزاری این برنامه را بنیاد فارابی بر عهده دارد و پنج فیلم «قهرمانان کوچک»، «شکلاتی»، «فیلشاه»، «دنیای کیف‌ها» و «دزد و پری 2» را برای دانش آموزان به نمایش می‌گذارد. ایل بیگی ابراز امیدواری کرده با بهبود شرایط جوی و از بین رفتن آلودگی هوا تهران برنامه «سیمرغ و پروانه ها» دوباره آغاز شود.

برپایی این برنامه بر عهده بنیاد فارابی می باشد و پنج فیلم «قهرمانان کوچک»، «فیلشاه»، «دزد و پری 2»، «شکلاتی» و «دنیای کیف‌ها» قرار است که برای دانش آموزان به نمایش گذاشته شود. حبیب ایل بیگی ابراز امیدواری کرده است و با بهبود وضعیت جوی و از بین رفتن آلودگی هوای تهران برنامه «سیمرغ و پروانه ها» مجددا شروع شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *