#


بهروز وثوقی و لغو بازی نقش اصلی فیلم “کامیون”

26 ژانویه 2018 4 نظر 2291 بازدید

بهروز وثوقی و لغو بازی نقش اصلی فیلم “کامیون”

بهروز وثوقی و لغو بازی نقش اصلی فیلم “کامیون”

کامبوزیا پرتوی که قرار است امسال با فیلم تازه ای که به نام “کامیون” ساخته است در جشنواره فیلم فجر شرکت کند روز گذشته اعلام کرد که قرار بود نقش اصلی این فیلم را در ابتدا به بهروز وثوقی بدهیم، ولی به خاطر این که این فیلم در ایران تولید شد، این بازیگر معروف سینمای پیش از انقلاب نتوانست این نقش را بر عهده بگیرد.

کامبوزیا پرتوی در ویژه برنامه “دو قدم تا سیمرغ” که روز چهارشنبه در پردیس ملت برگزار شد در مورد فیلم جدیدش توضیحاتی را ارائه داد. پروی در مورد انتخاب بازیگر نقش اول فیلمش که در حال حاضر سعید آقاخانی آن را بازی کرده است بیان کرد: در سال 2005 من فیلمنامه “کامیون” را برای بهروز وثوقی ارسال کردن و او هم آن را خواند و با آن ارتباط برقرار کرد. ولی به خاطر این که فیلم در ایران تولید شد وی نتوانست که به ایران بیاید و نقش اصلی این فیلم را بازی کند.

این کارگردان در ادامه گفت: دلیل این که سعید آقاخانی را برای نقش اصلی این فیلم انتخاب کردم این بود که او کُرد بود و با این فرهنگ و گویش آشنایی داشت.

فیلم “کامیون” هشتمین فیلم کامبوزیا پرتوی می باشد و بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند سعید آقاخانی ، تروسکا جولا، یعقوب پرسا، نیکی کریمی، رامین راستاد و نسرین مرادی می باشند. وی آخرین باری که در جشنواره فیلم فجر شرکت کرده بود با فیلم “کافه ترانزیت” بود که در سال83 با بازی پرویز پرستویی آن را تولید کرده بود و توانست جایزه بهترین فیلمنامه را به دست بیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *