#


برنامه دورهمی به سبک رضا رشیدپور در برنامه “هفت”

5 فوریه 2018 بدون نظر 1391 بازدید

برنامه دورهمی به سبک رضا رشیدپور در برنامه “هفت”

برنامه دورهمی به سبک رضا رشیدپور در برنامه “هفت”

در شرایطی که از روز جمعه برنامه سینمایی «هفت» با مجری گری رضا رشید پور از شبکه سوم سیما روی آنتن می ‌رود تا به پوشش سی و ششمین جشنواره فجر بپردازد، امشب مهران مدیری به این برنامه سینمایی آمد و به صورت مفصل با رضا رشید پور درباره حاشیه های برنامه «دورهمی» گفتگو کرد. ولی به فیلم‌ های ویژه ای که در سه روز نخست جشنواره به نمایش در آمده، توجهی نشد.

«مهران مدیری مهمان برنامه «هفت» می شود!»؛ این خبری بود که امروز در رسانه‌ ها انتشار یافت. رضا رشید پور در این برنامه پرسش های چالش برانگیز زیادی از مهران مدیری پرسید و او هم با صراحت تمام به تک تک آن ها جواب داد.

مهران مدیری در جواب به این ابهام که «گفته می شود که به شما دستور داده بودند از دولت انتقاد کنید و نسبت به بقیه نهادهای حاکمیتی مانند قوه قضائیه و دیگران انتقادی نداشته باشید» خطاب به رشید پور گفت: «واقعاً خودت چه فکری می کنی؟! واقعاً می توان از نهادهای دیگر انتقاد نمود؟ می توان از قوه قضائیه انتقاد کرد؟ به جرأت می گویم، اگر می ‌توانستم حتماً این کار را می‌ کردم. من مشکلات مردم را بیان می کنم و چون دایره دولت وسیع تر می باشد، هر مساله ای را عنوان کنم؛ به دولت برمی ‌گردد.»

همچنین مدیری در قسمت های دیگری از این مصاحبه بیان داشت که از همان اول به مدیران شبکه سه گفته بود که اجرای «هفت» را به هیچ عنوان قبول نخواهد کرد، ولی مدیران این شبکه بدون این که صحبت های او را در نظر بگیرند اعلام داشتند که اجرای این برنامه سینمایی را مدیری بر عهده خواهد گرفت.

ولی هر قدر که این بخش از برنامه «هفت» با حضور مهران مدیری جالب بود، اما به نظر می آمد مدیران شبکه سه و رضا رشید پور این را فراموش کرده بودند که این برنامه جهت پوشش دادن سی و ششمین جشنواره فیلم فجر روی آنتن رفته است. امشب در برنامه بیشتر وقت به گفت‌ و گوی رشید پور با مدیری و حاشیه های مربوط به برنامه «دورهمی» گذشت و توجه زیادی به فیلم ها و خبرهای سی و ششمین جشنواره نشد، تا برنامه «هفت» با اجرای رضا رشید پور به دورهمی مجریان تلویزیون مبدل گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *