#


آثار برگزیده تماشاگران جشنواره بدون ترتیب و بدون امتیاز اعلام شدند

5 فوریه 2018 بدون نظر 1185 بازدید

آثار برگزیده تماشاگران جشنواره بدون ترتیب و بدون امتیاز اعلام شدند

آثار برگزیده تماشاگران جشنواره بدون ترتیب و بدون امتیاز اعلام شدند

با توجه به این که در سال جاری در مقایسه با دوره‌ های گذشته جشنواره ابهام‌ های بیشتری در مورد جمع آوری آرای مردمی و روش پردازش آن ها وجود دارد و نظرسنجی اینترنتی از تماشاگران با اشکال ‌هایی روبه رو می باشد، محصول مشترک خانه سینما و جشنواره فجر پس از چهار روز اکران فیلم ‌ها یک لیست از ده فیلم برتر تماشاگران می باشد که به صورت فله ‌ای انتشار یافته است.

در این لیست که چند ساعت پس از نیمه شب از سوی روابط عمومی جشنواره پخش شده، فیلم ‌های «دارکوب»،«به وقت شام»، «سرو زیر آب»، «چهارراه استانبول»، «لاتاری» ، «بمب؛ یک عاشقانه»، «مغزهای کوچک زنگ زده»، «خجالت نکش»، «تنگه ابوقریب» و «عرق سرد » از نظر تماشاگران به عنوان ده فیلم برتر اعلام شده ‌اند.

نکته جالبی که وجود دارد آن است که در نمودار پخش شده، نام های این فیلم ‌ها در یک دایره آمده است که نه بر طبق حروف الفبا می باشد و نه رتبه و امتیاز فیلم ‌ها را تعیین کرده اند و علامت نوعی آشفتگی و دستپاچگی از طرف ستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران و برگزار کنندگان جشنواره برای منتشر کردن یک لیست به هر قیمت برای پیشگیری از بالا رفتن ابهام ‌ها می باشد. با این که شاید این روش معرفی آثار برگزیده تماشاگران تنها ابهام‌ ها را افزایش خواهد داد.

با این که تجربه ثابت کرده است که به دست آوردن سیمرغ فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر نه کیفیت فیلم را به نمایش می‌ گذارد و نه علامت موفقیت در گیشه می باشد، ولی از جوایز مهم جشنواره فجر است که همچنان حرف و حدیث‌ های بسیاری را به همراه داشته است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *