#


۲۱ فیلم سینمایی نامزد اکران نوروزی شدند

26 فوریه 2019 بدون نظر 2497 بازدید

۲۱ فیلم سینمایی نامزد اکران نوروزی شدند

سخنگوی کارگروه اکران اعلام کرد که برای اکران نوروزی ۲۱ عنوان فیلم کاندید شده اند ا.یشان افزودند :اولویت در بسته نوروزی بر حضور تمام فیلم های سینمایی وجود دارد و مانند سال قبل ۷ سرگروه سینمایی اعلام خواهند شد.

سخنگوی کارگروه اکران غلامرضا فرجی در جلسه ۶ اسفندماه اعلام کرد برای نوروز ۹۸ ۲۱، عنوان فیلم سینمایی نامزد دفاتر توزیع شده هستند که قرار است این فیلم‌ها و بررسی شوند و تا هفته آینده نتیجه نهایی آنها اعلام گردد

ایشان با بیان اینکه اسم این ۲۱ فیلم اعلام نخواهد شد اضافه کردند : اینکه خانواده‌ها بتوانند انتخاب‌های متعددی داشته باشند اولویت ما بر این است که از تمام ژانرهای سینمایی در برنامه نوروز داشته باشیم همچنین سرگروه ها به محض آنکه فیلمهای قطعی مشخص شوند اعلام خواهند شد تا توزیع کنندگان بدانند که باید با کدام سینماها صحبت داشته باشند اما در نهایت همان ۷ عدد تعداد سرگروهها است.

سخنگوی کارگروه اضافه کرد چهارشنبه هشتم اسفند ماه در گروه سینمایی آزادی فیلم سینمایی (دایان) اولین ساخته بهروز نورانی پور و در باغ کتاب فیلم (بهشت گمشده9 به کارگردانی حمید سلیمانیان اکران خواهند شد.

ایشان در ارتباط با اکران دیگر آثار سینمایی که هم اکنون بر روی پرده سینماها هستند نیز بیان کرد بقیه فیلم‌ها نیز اکرانشان  ادامه پیدا خواهد کرد و درباره آنها هفته آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.

فیلم سینمایی دایان درباره جنگ سوریه است که اولین ساخته بهروز نورانی پور می باشد این فیلم به موضوع ترس و وحشت اقدامات گروه در کردستان پرداخته است.

اکران نوروزی

خلاصه فیلم های اکران نوروزی

(دایان )روایتی از اسارت قریب به ۴ هزار پناهجوی زنی است که در جریان جنگ هیچ وقت نتوانستند دیگر به خانواده‌هایشان ملحق شود و در این راه بسیاری از این خانواده‌ها در دل بحران مجبور به انتخاب و تصمیم شدند.

در فیلم سینمایی (بهشت گمشده) که به تهیه‌کنندگی محمد صادق آذین و به کارگردانی حمید سلیمان است بازیگرانی چون متین ستوده ،فرامرز قریبیان ،محمد هادی قمیشی، نیره فراهانی ،کاوه خداشناس ،محمد حسین خرسندی فرد، یاشار سلیمانی، ریحانه شهرامی فر و شکیبا فرمانی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان (بهشت گمشده) اینگونه آمده است که : ایسا برای یافتن یک راه نجات برای آیدا سفری را در قصه ای پر ماجرا آغاز میکند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *