#


شروع پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر از 30دی

17 ژانویه 2018 بدون نظر 1201 بازدید

شروع پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر از 30دی

شروع پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر از 30دی

به گزارش ازمن بپرس، بلیت سینماهای مردمی جشنواره سی و ششم از سی دی ماه پیش فروش می شود و افراد تماشاگر می توانند که برای تماشای فیلم هایی که مورد علاقه شان است از طریق سایت سینما تیکت این بلیت را تهیه کنند. این طور که به نظر می رسد در سال جاری مدیران جشنواره از رویداد سال پیش عبرت گرفته اند و فروش این بلیت ها را بر عهده مکان جدید و امتحان نشده نگذاشته اند.

سال پیش برای فروش اینترنتی بلیت ها به سایت گمنامی واگذار شد که بلافاصله دچار مشکل شد. شرایط به گونه ای پیش رفت که دبیر سی و پنجمین جشنواره فجر آقای محمد حیدری مجبور شد که معذرت خواهی کند. در سال جاری پیش فروش اینترنتی این بلیت ها به سایتی واگذار شده است که در تمام طول سال نیز مرجع مهم خرید بلیت سینما می باشد.

معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر آقای عزت الله علیزاده در مورد روند پیش فروش بلیت به روابط عمومی جشنواره گفت: کسانی که به حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر علاقه دارند می توانند از ساعت ده صبح سی دی ماه به سایت  fajr.Cinematicket.org  (با پشتیبانی سایت سینماتیکت) برای پیش خرید بلیت های سی و ششمین جشنواره فجر اقدام کنند و سالن ها و سینماهای مورد علاقه شان را انتخاب کنند.

بر اساس گفته های معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر فروش بلیت های این جشنواره روز شنبه سی دی ماه از ساعت ده صبح شروع می شود و تا ساعت 24روز دوشنبه دوم بهمن ماه ادامه دارد و طبق تقاضای درخواست کنندگان، بلیت هایی که خریداری شده است در روزهای ششم و هفتم بهمن ماه به شکل پیامک و یا به طور حضوری تحویل داده می شود.

عزت الله علیزاده با توجه به پیش فروش بلیت به سازمان ها و نهادها بیان کرد: نمایندگان سازمان ها و نهادهایی که متقاضی هستند می توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ چهارم و پنجم با دادن نامه رسمی از نهاد و یا سازمان متبوع به طور حضوری به محل فروش بلیت که در پردیس ملت قرار دارد مراجعه کنند و بلیت های مورد نظرشان را تهیه کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *