#


تعیین شدن برنامه نمایش آثار جشنواره فجر در سینمای رسانه ها به وسیله قرعه کشی

7 ژانویه 2018 2 نظر 1305 بازدید

تعیین شدن برنامه نمایش آثار جشنواره فجر در سینمای رسانه ها به وسیله قرعه کشی

تعیین شدن برنامه نمایش آثار جشنواره فجر در سینمای رسانه ها به وسیله قرعه کشی

هر ساله در زمان نمایش فیلم های جشنواره فجر در سینمای رسانه ها اعتراضات بسیاری از سوی برخی از سازندگان وجود داشت و می گفتند که آثار آن ها در روز و یا ساعت های نامناسبی برای مخاطب رسانه به نمایش گذاشته می شد. ولی امسال برای نمایش این فیلم ها در این سینما قرار است که زمان بندی آن ها را با قرعه کشی انجام دهند که بر اساس این قرعه کشی زمان نمایش این فیلم ها را اعلام کنند.

برگزار کنندگان جشنواره سی و ششم فیلم فجر قصد دارند که برای نخستین بار در این جشنواره با حضور سازندگان فیلم و اهالی رسانه برای جدول نمایش فیلم های این دوره از جشنواره فجر در سینمای رسانه ها قرعه کشی را انجام دهند.

در این قرعه کشی تهیه کنندگان و کارگردانان فیلم های سی و ششمین جشنواره فجر و اهالی رسانه حضور دارند که قرار است این قرعه کشی را در روز چهارشنبه مورخ بیست دی برگزار کنند و بعد از انجام این قرعه کشی جدول نمایش آثار را در سینمای رسانه ها (پردیس ملت) به نمایش می گذارند.

این طور که به نظر می رسد برای جلوگیری از اعتراض بعضی از عوامل فیلم ها این قرعه کشی را انجام می دهند که آثار آن ها در روز اول و آخر جشنواره به نمایش گذاشته می شد. این سازندگان تا دوره های قبلی کسانی که این جشنواره را برگزار می کنند را متهم می کردند و فکر می کردند که آن ها برای این که از دیده شدن کارشان جلوگیری کنند این کار را انجام می دادند.

در این دوره از جشنواره فجر قرار است که بیست و دو فیلم بلند سینمایی، دو فیلم مستند، یک انیمیشین و چهار فیلم کوتاه به نمایش گذاشته شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *