#


کدام فیلم جای فیلم سینمایی «خرگیوش» را می گیرد؟

5 آوریل 2018 بدون نظر 1545 بازدید

کدام فیلم جای فیلم سینمایی «خرگیوش» را می گیرد؟

رقابت زود هنگام برای اکران دوم بهار شروع شد

با وجود این که چند روز قبل گروه اطلاع رسانی فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» بیان کردند این فیلم که کارگردانی آن بر عهده علی عطشانی می باشد پس از فیلم سینمایی «خرگیوش» در گروه سینمایی زندگی نمایش داده می ‌شود، مدیر پخش حوزه هنری گفت که فیلم سیبنمایی «جشن دلتنگی» با گروه زندگی بسته شده است.

بر اساس گفته هایی که غلامرضا فرجی به خبرگزاری مهر داشته است «اکران فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» از طریق حوزه هنری و موسسه بهمن سبز صورت می گیرد و قرارداد نمایش آن هم با سرگروهی سینما زندگی منعقد شده است.»

وی گفته است که پس از پایان نمایش فیلم سینمایی «خرگیوش» اکران فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» شروع می شود و زمان نمایش احتمالی این فیلم اردیبهشت می باشد. غلامرضا فرجی برای قطعی نشان دادن اکران این فیلم بیان کرد: «آنونس این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی زندگی و دیگر سینماهای مربوطه به عنوان برنامه آینده در حال اکران می باشد و تبلیغات فیلم هم  در حال آماده شدن می باشد.»

فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» در سی و پنجمین جشنواره فجر که در سال95 برگزار شد برای نخستین بار به نمایش درآمد و همواره موقعیت اکران به دست نیاورده است. این فیلم شباهت‌ هایی هم به ماجرای شهلا جاهد و ناصر محمدخانی دارد و بازیگرانی که در آن بازی می کنند عبارت اند از حسین یاری، میترا حجار، ماه چهره خلیلی و مازیار فلاحی.

با اشاره به فروش پایین ‌تر سه فیلم سینمایی «خرگیوش»، «فیلشاه» و «فِراری» در مقایسه با چهار فیلم دیگر اکران نوروز97 ممکن است این سه فیلم زودتر عوض گردند و عرضه کنندگان بعضی از فیلم ‌های در صف اکران تلاش می کنند از حالا خود را برای اکران دوم بهار مهیا سازند.

علاوه بر فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» اخباری در خصوص اکران فیلم ‌هایی مانند «چهارراه استانبول» و «خوک» در نوبت بعدی اکران پخش شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *