#


چه کسانی در اکران خصوصی رگ خواب حضور داشتند؟

اکران خصوصی رگ خواب
22 ژوئن 2017 بدون نظر 2341 بازدید

چه کسانی در اکران خصوصی رگ خواب حضور داشتند؟

چه کسانی در اکران خصوصی رگ خواب حضور داشتند؟

به گزارش از من بپرس، اکران خصوصی رگ خواب با حضور چهره های فرهنگی و عوامل این فیلم ساعت 22 چهارشنبه 31 خرداد ماه برگزار شد.

رگ خواب، آخرین فیلم به نمایش درآمده حمید نعمت الله پس از آثاری مانند آرایش غلیظ، بی پولی و بوتیک است.

نعمت الله فیلم شعله ور را نیز در سال 1395 ساخته که هنوز اکران نشده است.

حمید نعمت الله، لیلا حاتمی، بهمن فرمان آرا در اکران خصوصی رگ خواب

حمید نعمت الله، لیلا حاتمی، بهمن فرمان آرا در اکران خصوصی رگ خواب

در مراسم اکران خصوص رگ خواب علاوه بر عوامل فلیم مانند حمید نعمت الله، کارگردان و تهیه کننده، لیلا حاتمی و کوروش حاتمی بازیگران آن، همایون شجریان، خواننده و سهراب پورناظری، آهنگساز فیلم، چهره های نام آشنایی مانند بهمن فرمان آرا، مهدی پاکدل، رایان شجریان، حمیرا ریاضی، علی اوسیوند و… نیز حضور داشتند.

همایون شجریان در اکران خصوصی رگ خواب

همایون شجریان در اکران خصوصی رگ خواب

در این مراسم، کوروش تهامی به اجرای چند قطعه موسیقی پرداخت و سپس به منظور اظهار امیدواری برای بهبود حال محمدرضا شجریان گفت: امیدوارم حال محمدرضا شجریان خوب باشد و امیدوارم سلامتی کامل خود را دوباره پیدا کند و ما دوباره ایشان را در عرصه موسیقی ببینیم.

رگ خواب داستان اضمحلال زندگی یک زن را به تصویر می کشد. لیلا حاتمی برای بازی در نقش این زن، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر را از جشنواره فجر دریافت کرده است.

این فیلم دو سیمرغ دیگر در بخش های بهترین عکس و بهترین جلوه های ویژه میدانی را نیز برنده شده است.

رگ خواب که اولین هفته نمایش عمومی خود را سپری می کند، با در اختیار داشتن 38 سالن سینما تا کنون بیش از 250 میلیون تومان فروش داشته است.

گفتنی است با توجه به مضون فیلم و فروش هفته اول آن نباید انتظار فروش خیره کننده از این کار داشت. هر چند به واسطه حضور ستاره های آن، به نسبت فیلمی مانند مالیخولیا ساخته مرتضی آتش زمزم، تعداد سالن های بیشتری را در اختیار دارد.

در حال حاضر پرفروش ترین فیلم های جدول اکران، گشت 2 با بیش از 19 میلیارد تومان، خوب، بد، جلف با بیش از 16 میلیارد تومان و نهنگ عنبر 2: سلکشن رؤیا با بیش از 13 میلیارد تومان هستند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *