#


نمایش فیلم «همه می دانند» در ایران

23 جولای 2018 بدون نظر 1439 بازدید

نمایش فیلم «همه می دانند» در ایران

اکران فیلم «همه می دانند» اصغر فرهادی به طور محدود

اصغر فرهادی دو روز قبل در صفحه رسمی خود زمان اکران فیلم «همه می دانند» را در کشور های گوناگون اعلام کرده است. در بین کشورهایی که نام برده است هیچ نامی از ایران برده نشده است. روز گذشته ابراهیم داروغه زاده معاون نظارت و ارزشیابی گفته است که فیلم «همه می دانند» آخرین اثر اصغر فرهادی در ایران در گروه فیلم های خارجی اکران می شود و این بدان معناست که اکران با سالن های محدود صورت می گیرد.

بعد از این که از این فیلم سینمایی در جشنواره کن رونمایی شد، برنامه اکران عمومی آخرین ساخته اصغر فرهادی در چند کشور گوناگون اعلام گشت. ولی به نظر می رسد که این فیلم در ایران به نمایش گذاشته نمی شود ولی اصغر فرهادی پیش از این تاکید داشته است که میل قلبی اش اکران این فیلم در کشور خودش است.

اصغر فرهادی در جشنواره کن گفت: اولین اولویت من ساخت فیلم در ایران است و سعی بر این دارم تا جایی که امکان دارد فیلم هایم را در ایران اکران کنم. در خصوص فیلم «همه می دانند» نیز نمی دانم گه اتفاقی قرار است بیفتد و فیلم مجددا تدوین می شود یا خیر. ولی من به کار خود ادامه می دهم و در صورتی که امکانش باشد آن را به نمایش می گذارم و از این مسئله بسیار خوشحال خواهم شد.

داروغه زاده در توضیحات خود گفته است: با توجه به اینکه فیلم «همه می دانند» بر اساس ضوابط موجود تهیه کننده ایرانی و پروانه ساخت از سازمان ایران ندارد، این فیلم به عنوان یک فیلم خارجی به شمار می رود. به همین ترتیب اگر از سوی شورای بازبینی درخواست نمایش داده و مجوز آن صادر شود این فیلم در گروه فیلم های خارجی به نمایش گذاشته می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *