#


مهران مدیری، حمید نعمت‌الله و منوچهر هادی در اکران تابستان +معرفی فیلم‌ها

اکران تابستان
15 می 2017 بدون نظر 2563 بازدید

مهران مدیری، حمید نعمت‌الله و منوچهر هادی در اکران تابستان +معرفی فیلم‌ها

مهران مدیری، حمید نعمت‌الله و منوچهر هادی در اکران تابستان +معرفی فیلم‌ها

به گزارش از من بپرس، اکران سه فیلم سینمایی رگ خواب، ساعت 5 عصر و کارگر ساده نیازمندیم برای تابستان 96 قطعی شد.

غلامرضا فرجی که با خبرنگار ایلنا گفت و گو کرده است با اعلام این خبر گفت که قرارداد اکران فیلم های رگ خواب در گروه سینمایی استقلال بعد از فیلم ویلایی ‌ها، ساعت 5 عصر در گروه سینمایی قدس بعد از نهنگ عنبر 2: سلکشن رؤیا و کارگر ساده نیازمندیم در گروه سینمایی کورش بعد از پایان اکران برادرم خسرو به ثبت رسیده است.

همچنین سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره طرح ویژه نمایش فیلم ‌ها در ماه مبارک رمضان گفت که این موضوع در جلسه ای که هفته آینده برگزار می شود، مطرح خواهد شد.

رگ خواب

رگ خواب

رگ خواب

در منابع مرتبط با فلیم رگ خواب آمده که داستان آن درباره فروپاشی زندگی یک زن است.

این فیلم را حمید نعمت الله نوشته و کارگردانی کرده است. لیلا حاتمی، کوروش تهامی، حمیدرضا آذرنگ و الهام کردا نیز در این فیلم بازی کرده اند.

لیلا حاتمی به خاطر بازی در این فیلم توانست از جشنواره بین المللی فیلم فجر سیمرغ بهترین بازیگر را دریافت کند. همچنین آرش آقابیگ برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی و امیرحسین شجاعی، برنده سیمرغ بلورین بهترین عکس برای این فیلم بوده اند.

این فیلم در بخش جلوه های ویژه بصری نیز کاندید دریافت سیمرغ شد که سینا قویدل نتوانست آن را به دست بیاورد.

موسیقی رگ خواب را نیز همایون شجریان و سهراب پورناظری ساخته اند.

ساعت 5 عصر

پوستر فیلم ساعت 5 عصر

پوستر فیلم ساعت 5 عصر

ساعت 5 عصر اولین فیلم سینمایی مهران مدیری برنامه ساز تلویزیون است که این روزها برنامه دور همی با اجرا و کارگردانی او در حال پخش از تلویزیون است.

ساعت 5 عصر که در گونه کمدی ساخته شده نوشته خشایار الوند است و در آن بازیگرانی مانند سیامک انصاری، آزاده صمدی و امیرجعفری در کنار خود مدیری به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم که اولین تیزر آن چند روز در فضای مجازی منتشر شده بود، داستان یک روز از زندگی یک فرد است که از ساعت هفت صبح تا پنج بعد از ظهر ادامه دارد. این تنها زمانی است که این فرد در اختیار دارد تا بتواند کاری بکند!!

مهران مدیری بعد از سال ها حضور در تلویزیون و ساخت برنامه های موفقی مانند شب های برره چند وقت پیش اعلام کرد که دیگر میلی به سریال سازی ندارد و تصمیم گرفته فعالیت خود را به عرصه سینما ببرد.

در ساعت 5 عصر مدیری علاوه بر کارگردانی تهیه کننده فیلم نیز هست.

کارگر ساده نیازمندیم

کارگر ساده نیازمندیم

کارگر ساده نیازمندیم

کارگر ساده نیازمندیم سومین فیلمی است که اکران تابستانی آن حتمی اعلامی شده است. این فیلم را منوچهر هادی کارگردانی کرده و آتیلا پسیانی، یکتا ناصر و مهران احمدی در آن بازی کرده اند.

هادی که آخرین فیلم به نمایش درآمده اش با عنوان من سالوادور نیستم از رکوردشکنان فروش در سینمای ایران بود، کارگر ساده نیازمندیم را بر اساس فیلم نامه ای از پدرام کریمی ساخته است.

داستان این فیلم درباره سه جوان شهرستانی است که برای پیدا کردن کار به تهران می آیند.

کارگر ساده نیازمندیم بر خلاف من سالوادور نیستم کمدی نیست و درامی اجتماعی دارد؛ حال باید تا تابستان منتظر ماند تا مشخص شود این فیلم می تواند فروش باورنکردنی من سالوادور نیستم را تکرار کند یا خیر.

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *