#


معرفی فیلم های پرفروش در سطح جهانی در هفته گذشته

22 آگوست 2018 بدون نظر 1547 بازدید

معرفی فیلم های پرفروش در سطح جهانی در هفته گذشته

فیلم هایی که در هفته گذشته در سراسر جهان پرفروش بوده اند

هر هفته گزارشی از فیلم های پرفروش به نمایش گذاشته شده در سراسر دنیا در فضای مجازی به نتشار گذاشته می ‌شود. امروزه فیلم ‌ها و انیمیشن ‌های بزرگی در سراسر دنیا به نمایش گذاشته شده ‌اند و فروش خوبی را نیز داشته اند.

در این اعلامیه به آخرین وضعیت انتشار گذاشته شده از فروش فیلم ها، در هفته گذشته که جدیدا در فضای مجازی پخش شده است، می پردازیم:

رتبه پنجم: فیلم «بلکککلنزمن»

فروش: 10.8میلیون دلار

کارگردانی این فیلم برعهده «اسپایک لی» می باشد و در هفته اول اکران موفق شد مبلغ هشت میلیون دلار فروش داشته باشد. بازیگران اصلی که در این فیلم بازی کرده اند عبارت اند از: «جان دیوید واشنگتن» و «آدام درایور». همینطور هزینه تولید این فیلم نیز پانزده میلیون دلار گزارش شده است.

این فیلم داستانی را روایت می کند که ران استالورث، افسر پلیس آفریقایی-آمریکایی، توانست به کوه کلوکس نفوذ کرده و بعد از رسیدن به قدرت این منطقه را به خوبی کنترل می ‌کند.

رتبه چهارم: فیلم «مرد لاغر»

فروش:11.4میلیون دلار

«سیلوین وایت» کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و در هفته اول اکران موفق شد مبلغ یازده میلیون دلار درآمد کسب کند. این فیلم در مجموع  مبلغی معادل چهارده میلیون دلار به دست آورده است. بازیگران اصلی این فیلم عبارت اند از: «جویی کینگ» و «جولیا گلدانی». همینطور هزینه تولید این فیلم نیز ده میلیون دلار گزارش شده است.

این فیلم در ژانر ترسناک تولید شده که خلاصه داستان آن به این صورت است: انسان لاغری که در این داستان بازی می کند قادر است کارهایی را انجام دهد که انسان‌ های عادی نمی توانند انجام دهند و همین حالت از اسلندرمن یک شخصیت ترسناک به وجود آورده است.

رتبه سوم: فیلم «کریستوفر رابین»

فروش: 13میلیون دلار

کارگردانی این فیلم را «مارک فورستر» بر عهده داشته است و در هفته دوم اکران موفق شد مبلغ سیزده میلیون دلار فروش کند. بازیگران اصلی که در این فیلم حضور دارند عبارت اند از: «ایوان مک‌ گرگور» و «هیلی اَتوِل». همینطور هزینه ساخت این فیلم هنوز مشخص نشده است.

این فیلم جدیدترین محصول شرکت معتبر و معروف دیزنی می باشد. این فیلم داستان زندگی مردی خانواده دار را روایت می کند که نام وی کریستوفر رابین است و در جریان اتفاقات زندگی با یکی از اسباب بازی ‌های زمان کودکی ‌اش روبه رو می ‌شود. این اسباب بازی یک عروسک خرسی بوده که نام آن Pooh است و با یادآوری خاطرات کودکی، به وی یاد می دهد که چگونه از زندگی و شادی‌ های آن لذت ببرد.

رتبه دوم: فیلم «ماموریت غیرممکن: پرتگاه»

فروش: 19.4میلیون دلار

«کریستوفر مک‌ کوایر» کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و در هفته سوم اکران موفق شد مبلغ19.4 میلیون دلار فروش داشته باشد. مجموع درآمد این فیلم نیز 161میلیون دلار گزارش شده است. بازیگران اصلی این فیلم عبارت اند از: «تام کروز» و «هنری کیویل». همچنین هزینه تولید این فیلم نیز 178میلیون دلار گزارش شده است.

جدیدترین سری این فیلم نیز همچون سری ‌های گذشته داستان ماموریت‌ ها و اهداف ایثِن هانت را روایت می کند. ولی این ‌بار ماموریتی که هانت و هم‌ گروهی های وی در حال انجام آن هستند، به ظاهر براساس نقشه پیش نمی ‌رود و همین مسئله داستان فیلم را به وجود می آورد.

رتبه اول: فیلم «مگ»

فروش: 45.4میلیون دلار

کارگردانی این فیلم برعهده «جان تورتلتاب» بوده و در هفته اول اکران موفق شد مبلغ 45میلیون دلار درآمد کسب نماید. این فیلم در مجموع توانست پنجاه میلیون دلار فروش داشته باشد. بازیگران اصلی این فیلم عبارت اند از: «جیسون استاتهام» و «رین ویلسون». همچنین هزینه تولید این فیلم نیز 130میلیون دلار گزارش شده است.

این فیلم داستانی را روایت می کند که بعد از آنکه یک کوسه هفتاد فوتی به یک کشتی هجوم آورد، مسافران آن باید با ترس خود مقابله کرده و برای نجات جان خود تا ساحل شنا کنند؛ همچنین اتفاقات عجیب دیگری هم روی می‌ دهد که داستان فیلم را می سازند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *