#


قاتل اهلی مسعود کیمیایی اکران می شود

قاتل اهلی
19 ژوئن 2017 بدون نظر 1665 بازدید

قاتل اهلی مسعود کیمیایی اکران می شود

قاتل اهلی مسعود کیمیایی اکران می شود

به گزارش از من بپرس، قاتل اهلی، آخرین ساخته مسعود کیمیایی توسط خود او تدوین شده و در نیمه دوم مهرماه اکران خواهد شد.

بنا بر گفته های منصور لشکری قوچانی، تهیه کننده این فیلم، قاتل اهلی توسط مسعود کیمیایی مجدداً تدوین شده است و همین نسخه به نمایش عمومی درخواهد آمد. او همچنین اعلام کرده تبلیغات این فیلم نیز به زودی آغاز خواهد شد.

لشکری قوچانی با اشاره به تفاهم به وجود آمده بین او و کیمیایی در خصوص نسخه نهایی؛ گفته این نسخه یک اثر بسیار خوب و متفاوت از این فیلم ساز بزرگ سینمای ایران است.

این در حالی است که در جشنواره فجر گذشته بر سر تدوین نهایی قاتل اهلی بین تهیه کننده و کارگردان اختلاف پیش آمد که در رسانه ها نیز انعکاس وسیعی یافت.

ماجرا از این قرار بود که گویا تهیه کننده از فیلمبرداری چند بخش باقی مانده، خودداری کرده و اعلام داشته بود که فیلم در این شکل هم کامل است.

همچنین لشکری قوچانی با ادعای حق مالکیت فیلم معتقد بود که نسخه نهایی نیازمند اعمال یک سری تغییرات است و کیمیایی استدلال می کرد، کارگردان فیلم به عنوان مؤلف اثر تعیین خواهد کرد نسخه نهایی چگونه باید باشد.

این اختلاف سرنوشت اکران فیلم را در هاله ای از ابهام فرو برد و باعث اظهار نظرهایی در دفاع از دو سر طیف دعوا شد. حال با صحبت های تازه منصور لشکری قوچانی به نظر می رسد اختلافات حل شده و آخرین اثر مسعود کیمیایی به زودی رنگ پرده را خواهد دید.

تهیه کننده قاتل اهلی، آن را یکی از بهترین آثار کیمیایی و حتی بهترین فیلم او بعد از انقلاب دانسته.

لشکری قوچانی اعلام کرده نسخه به نمایش در آمده در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز نشان از فیلمی بسیار خوب می داد که به گفته او متأسفانه در اثر اختلاف نظرهای به وجود آمده به ا فیلم کم لطفی شد.

این تهیه کننده تأکید کرده است که قاتل اهلی بهترین فیلم مسعود کیمیایی بعد از انقلاب است.

به گفته لشکری قوچانی نسخه آماده شده برای اکران عمومی از این فیلم ۱۰۳ دقیقه است. او با علام اینکه قاتل اهلی یک فیلم اجتماعی و سیاسی است، از دانشگاه ها دعوت کرده تا قبل از اکران عمومی آن، اقدام به برگزاری جلسات نقد و بررسی این اثر سینمایی کنند.

خلاصه داستان این فیلم را در بیشتر سایت های خبری این گونه بیان کرده اند: این فیلم داستان زندگی حاج آقا دکتر جلال سروش است که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می کند!!

قاتل اهلی نخستین همکاری کیمیایی به پرویز پرستویی محسوب می شود. مانند مرحله تولید و تدوین، این همکاری نیز با حاشیه هایی رو به رو شد.

علاوه بر پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، هستی محمایی و کاترین اصلانی نیز در قاتل اهلی حضور دارند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *