#


فیلم «پلنگ سیاه» پس از چند هفته صدر نشینی سقوط کرد

27 مارس 2018 بدون نظر 1615 بازدید

فیلم «پلنگ سیاه» پس از چند هفته صدر نشینی سقوط کرد

«پلنگ سیاه»؛ پر فروش‌ ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ که سقوط کرد

«پلنگ سیاه» پس از پنج هفته صدرنشینی در گیشه آمریکای شمالی و به دست آوردن لقب پر فروش‌ ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ در این قاره بالاخره مغلوب یک فیلم تازه شد و به رده دوم پر فروش ‌ها سقوط کرد. «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» توانست با 28میلیون دلار در بالای جدول قرار بگیرد.

این فیلم که ادامه فیلم «حاشیه اقیانوس آرام» به کارگردانی گیرمو دل تورو می باشد، در اولین پایان هفته نمایش خود 28 میلیون دلار فروش کرد. این دنباله را استیون اس. دنایت با مبلغ150 میلیون دلاری کارگردانی کرده است. فیلم دل تورو در سال 2013البته شروع موفق ‌تری داشت و با 37 میلیون دلار آغاز کرد و در پایان 411میلیون دلار در تمام دنیا درآمد کسب کرد.

ولی «پلنگ سیاه» در ششمین هفته نمایش خود 17میلیون دلار دیگر فروش کرد و کل درآمدش از گیشه امریکا به 631میلیون دلار رسید. این محصول تازه مارول از «انتقام جویان» پیشی گرفت و نه تنها پرفروش ‌ترین فیلم ابر قهرمانی تاریخ آمریکا شد، که به پنجمین فیلم پرفروش تاریخ در گیشه آمریکا مبدل گردید.

دیگر فیلم تازه به نمایش در آمده این هفته انمیشن «شرلوک هومز» بود که ادامه انیمیشن «رومئو و ژولیت» است و 10 میلیون دلار در سه روز نخست نمایش به دست آورد.

همچین انیمیشن «جزیره سگ‌ ها» ساخته وس اندرسن برنده جایزه برترین کارگردانی جشنواره برلین 2018هم از این هفته به شکل محدود به نمایش در آمد و 1.5 میلیون دلار فروش کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *