#


فیلم های اکران نوروز 97، 21میلیارد و نیم فروش داشت

4 آوریل 2018 بدون نظر 1591 بازدید

فیلم های اکران نوروز 97، 21میلیارد و نیم فروش داشت

در آمد فیلم های اکران نوروزی 21و نیم میلیارد تومان بود

با به اتمام رسیدن تعطیلات ابتدای سال، فروش هفت فیلم نمایش داده شده نوروز 97 که اکران آن ها از 23 اسفند آغاز شده بود، از مرز 21میلیارد تومان گذشت. فیلم سینمایی «مصادره» به عنوان پرفروش ‌ترین فیلم بوده است که بیش از 6 میلیارد و هشتصد میلیون تومان توانست به فروش برساند.

این مسئله می‌ تواند خبر از این بدهد که سال خوبی برای گیشه سینمای ایران باشد. بعد از گذشت هفته اول که با روزهای پایانی سال 96نیز همزمان بوده است، در دو هفته تعطیلات نوروزی، شکستن رکورد گیشه، ارقام چشمگیری را بر جا گذاشت.

فیلم های «به وقت شام» و «لاتاری» شانه به شانه هم در جدول فروش حرکت می ‌کنند؛ فیلم حاتمی ‌کیا چهار میلیارد و 438میلیون فروش داشته است و فیلم سوم محمدحسین مهدویان چهار میلیارد و 422 میلیون تومان توانست بفروشد.

فیلم کمدی «لونه زنبور» تقریبا سه میلیارد و ششصد میلیون تومان درآمد داشته است. ولی سه فیلم دیگر با فاصله بسیاری ازصدرنشینان جای گرفته ‌اند.

انیمیشن «فیلشاه» یک میلیارد تومان و فیلم کمدی «خرگیوش» که با قطع نمایش تیزرهایش روبه رو شد  923میلیون تومان فروش داشته اند.

ناموفق‌ ترین فیلمی که در نوروز 97 اکران شد فیلم سینمایی «فِراری» ساخته علیرضا داوودنژاد بود که کمتر از 200 میلیون تومان فروش داشته است. حتی بازی محسن تنابنده و همزمانی با نمایش سریال «پایتخت 5» نیز نتوانست وضعیت بد اکران این فیلم را بهبود بخشد.

در دو هفته تعطیلات نوروز97 رکورد فروش روزانه سینمای ایران سه مرتبه شکسته شد، در آغاز در هفتم فروردین، سپس دهم و در آخر در دوازدهم فروردین این رکورد شکسته شد. در روز سوم مجموع گیشه سینما بیشتر از دو میلیارد تومان درآمد داشته است.

بیشتر شدن قیمت بلیت در به دست آوردن این رقم تاثیر گذار بود، ولی این طور که به نظر می ‌رسد سینما به عنوان یکی از مهم ترین سرگرمی‌ ها در تعطیلات موفق شد مردم را جلب نماید و فروش فیلم ‌های نوروز سال جاری تقریبا 21و نیم میلیارد تومان رسید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *