#


ساخت فیلم بن افلک با بازی مت دیمن

4 آگوست 2018 بدون نظر 1601 بازدید

ساخت فیلم بن افلک با بازی مت دیمن

ایفای نقش مت دیمن در فیلم بن افلک

مت دیمن و بن افلک پس از مدت ها باز هم در کنار هم قرار خواهند گرفت تا در فیلمی که در مورد یک کلاه برداری است که به دزدیدن میلیون‌ها دلار به پایان می رسد، به عنوان تهیه کننده و بازیگر و کارگردان کنار یکدیگر باشند.

این فیلم با توجه به یک خبری تولید می ‌شود که مشخص می کند پلیس فدرال آمریکا (اف‌ بی ‌آی) چطور یک تیم زیر زمینی با سوء استفاده از بازی مونوپلی شرکت مک دونالد توانست به مدت چندین سال متوالی جایزه ۲۴ میلیون دلاری این مسابقه را به دست آورد.

رت ریز و پل ورنیک که نویسندگان مجموعه فیلم ‌های «ددپول» هستند، فیلمنامه فراگیر این فیلم را نوشته اند. دیمن به احتمال زیاد بازیگر است و افلک قرار شد کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد و این دو ستاره هالیوود به عنوان تهیه کنندگان فعالیت خواهند کرد.

تجربه آخرین کارگردانی افلک بر می گردد به فیلم «زندگی در شب» که به سر انجام نرسید و شکست خورد. وی همچنین از کارگردانی آخرین فیلم «بتمن» انصراف داد. دیمن هم قرار شد بازی در فیلم «فورد علیه فراری» را قبول کند.

اولین باری که افلک و دیمن با هم همکاری کردند در سال ۱۹۹۷ بود که فیلم نامه فیلم «گود ویل هانتینگ» را نوشتند و جالب اینجاست که با همین فیلم نامه جایزه اسکار را گرفتند و به شهرت رسیدند. این دو نفر در این فیلم که به کارگردانی گاس ون سنت بود هم به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداختند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *