#


تریلر فیلم Justice league 2017 ،حضور همه سوپر هیرو ها و ابر قهرمانان ( Batman , Flash , …) در لیگ عدالت …

دانلود فیلم Justice League 2017
12 سپتامبر 2017 بدون نظر 6913 بازدید

تریلر فیلم Justice league 2017 ،حضور همه سوپر هیرو ها و ابر قهرمانان ( Batman , Flash , …) در لیگ عدالت …

Justice League 2017 ، ” لیگ عدالت ” به کارگردانی زک اسنایدر و حضور ستارگانی چون …

بن افلک ، هنری کویل ، گل گدات و ازرا میلر در تاریخ 19 آبان 96 اکران می شود . در این فیلم کاراکتر های دی سی از جمله بت من ، سوپر من ، آکا من ، واندروو من ، سایبرگ و فلش حضور دارند . متاسفانه کارگردان این فیلم سوپر هیرو جذاب ، زک اسنایدر ، به دلیل خود کشی دخترش از کارگردانی فیلم Justice League کناره گیری کرد ، تا بتواند بیشتر كنار خانواده خود باشد ؛ لذا ، جاش ویدن کارگردان سری فیلم های Avengers جانشین او شد .

همه ابر قهرمانان در Justice League 2017 …

دانلود فیلم Justice League 2017در فیلم Aquaman ( آکوا من ) شاهد حضور جیسون موموا به عنوان نقش اصلی خواهیم بود ، معرفی بسیار مختصری از او در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice ( بت من علیه سوپر من : طلوع عدالت ) انجام شد ، اما انتظار می رود که شاهد حضور بزرگ تری از این شخصیت در فیلم Justice League ( لیگ عدالت ) باشیم ، فیلمی که به کارگردانی زک اسنایدر قرار است ، در تاریخ 17 نوامبر 2017 ( 26 آبان 1396 ) اکران شود و انتظار می رود که در آن امبر هرد نیز در نقش مرا ، همسر آکوامن و ملکه آتلاتنیس معرفی شود . پس از این ، او در فیلم مختص کاراکتر خود به نام Aquaman ( آکوا من ) در تاریخ 10 آذر 1397 ( 1 دسامبر 2018 ) به روی پرده نقره ای باز خواهد گشت .

موموآ طی مصاحبه ای در این رابطه می گوید …

” ما قبلا از این کاراکتر هیچ چیزی ندیدیم ، پس این خیلی خوب است که سطح بازی گسترده داشته باشیم . مثلا چندین آکوا من قبل از من وجود ندارد که من خواسته باشم از آنها الهام بگیرم یا از این جور کار ها ، پس من باید تن و لحن را برای آن به طور دقیق تنظیم کنم . ”

وی در پاسخ به سوال ” پس ما باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم ؟ ” ، پاسخ می دهد :

” این مرد هرگز بر روی زمین پذیرفته نشده است و در آتلانتیس نیز مورد پذیرش قرار نگرفته است . او یک دو رگه ( دو نژاده ) است . اما بهترین فرد در میان این دو جهان است . او فقط نمی داند که چطور قدرتش را کنترل کند . بنا بر این این به نوعی تبدیل شدن او از فردی نو بلوغ به یک مرد ، یا تبدیل شدن از یک مرد به یک شاه می باشد . او خیلی چیز ها را از دست داده است و باید با این موضوع کنار بیاید . او یک بیگانه است . ”

ویلم دافو و جی . کی . سیمونز در Justice League …

ویلم دافو نیز به تیم بازیگران ” لیگ عدالت ” ( Justice League ) پیوسته است .

هم چنین ، جی . کی . سیمونز قرار است ، در فیلم ” لیگ عدالت ” ( Justice League ) نقش کمیسر گوردون را بازی کند .

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *