#


بانوی عمارت پربیننده ترین سریال تلویزیونی شد

7 ژانویه 2019 بدون نظر 2963 بازدید

بانوی عمارت پربیننده ترین سریال تلویزیونی شد

بانوی عمارت پربیننده ترین سریال تلویزیونی شد

 در یک نظرسنجی که در نهم دی ۱۳۹۷ در ارتباط با سریال تلویزیونی بانوی عمارت که از شبکه سوم سیما در حال پخش است چنین بعمل آمد که نظر مخاطبان نسبت به این سریال از دیگر سریال ها که در حال پخش پیشی گرفته است.

 از نظرسنجی که با نمونه آماری ۴۰۶ نفر انجام گرفته است ۶۶ درصد از پاسخگویان بیننده حداقل یکی از سریال های در حال پخش هستند و از این میزان سریال جدید مینو ۵۶% سریال بی قرار ،بانوی عمارت ،افسانه اوک نیو، با خانواده جدید را تماشا کرده اند .

سریال بانوی عمارت هم اکنون ۴۷ درصد مخاطبان را به خود اختصاص داده است و در میان سریال های جدید گوی سبقت را از دیگر سریال ها در جذب مخاطب رو بوده است .از این میزان بیش از ۹۳ درصد در حد زیاد و کمتر از ۷ درصد در حد کم از این سریال ابراز رضایت کرده اند، در میان جنبه های مختلف سری آ از نظر جذابیت داستان سریال ۹۹ درصد از بینندگان آن را در حد مناسب دانسته اند وبازی هنرپیشه ها ۹۱ درصد آن را پسند نموده‌اند و ۹۱ درصد از تیتراژ سریال در حد زیاد و ریتم وقوع حوادث ۸۳% درخت مناسب دانسته است.

 پس از بانوی عمارت در این نظرسنجی سریال( بی قرار ۲ ) در فهرست اعلام علاقه مندان به سریال های جدید سیما قرار گرفته است که در این میان بینندگان سریال بیقرار ۲ نیز ۸۵ درصد در حد زیاد و ۱۲ درصد در حد کم از این سریال راضی بوده اند دررابطه با جنبه‌های مختلف جذابیت این سریال و بازی هنرپیشه ها نظرشان جلب شده است.

 پس از آن سریال مینو با ۱۵ درصد در رتبه سوم قرار گرفته است و همچنین در میان سریال های خارجی نیز افسانه  اوک نیو فیلم شبکه سه با ۱۶ درصد در صدر قرار گرفته است.

 از میان سریال های تکراری که از شبکه های مختلف پخش میشود پایتخت ۴ با ۳۲ درصد بیننده پربیننده تر از بقیه سریال های تکراری بوده است و توانسته نظر قالب مخاطبانش را کسب کند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *