#


ایفای نقش پوریا شکیبایی در فیلم «مشمشه» احمد شاملو

1 مارس 2018 بدون نظر 2011 بازدید

ایفای نقش پوریا شکیبایی در فیلم «مشمشه» احمد شاملو

پسر خسرو شکیبایی در فیلم شاهد احمدلو ایفای نقش خواهد کرد

فیلمبرداری فیلم «مِشمِشه» به نویسندگی و کارگردانی شاهد احمدلو شروع شد. در این فیلم پسر خسرو شکیبایی، پوریا شکیبایی یکی از اصلی ترین نقش ‌ها را بازی می ‌کند.

فیلم «مِشمِشه» به ساخته شاهد احمدلو و تهیه کنندگی علی یاور بعد از پشت سر گذاشتن پیش ساخته ی یک ماهه با برگزیدن کامل بازیگران و دست اندرکاران پشت صحنه  جدیدا در شمال کشور و در شهر لاهیجان جلوی دوربین رفته است.

قبلا قرار بود که فیلمبرداری کاملا در تهران صورت بگیرد و با حمید گودرزی و میترا حجار برای بازی در این فیلم توافق شده بود که در نتیجه با تغییر لوکیشن، تیم بازیگران پروژه هم دچار تغییراتی شد.

پسر مرحوم خسرو شکیبایی در فیلم تازه شاهد احمدلو نقش یک مدیر تولید جوان را بازی می‌ کند که در طی ساختن فیلمش با اتفاقات گوناگونی روبه رو می ‌شود. یکی دیگر از بازیگرانی که نقش های اصلی این فیلم را برعهده دارد سحر صباغ سرشت بازیگر و تهیه کننده سینما می باشد.

علاوه بر پوریا شکیبایی و سحر صباغ‌ سرشت، بازیگران دیگری که در این فیلم ایفای نقش می کنند عبارت اند از: حسن رضایی، محسن دلیخون، شهریار حیدری، نسیم فروغ، مهران آتش زای ، بابک نوری، احمد یاوری شاد، بهناز توسلی، احسان بابازادهو رعنا چشم آذر.

«مِشمِشه» یک طنز موقعیت می باشد و داستان یک تیم فیلمبرداری را حکایت می کند که در حال تولید فیلمی می باشند. آن ها برای چند سکانس از فیلم نیاز به یک خر دارند و همین مسئله تمام گروه را با ماجراهای گوناگونی رو به رو می کند .

احمدلو در کارنامه اش تولید فیلم ‌های سینمایی «موش»، «اگه می‌ تونی منو بگیر» و «چند می ‌گیری گریه کنی» را دارد.

سایر عوامل اصلی «مِشمِشه» عبارت اند از محسن فلاحی (مدیر فیلمبرداری)، سامان شهامت (مدیر صدابرداری) ، محسن غلامی (طراح صحنه و لباس)، احسان روناسی (طراح گریم) ، کاوه ایمانی (تدوین)، ماکان رضایی پور (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، امین اعتمادی‌مجد (مشاور رسانه‌ ای)، پرستو مدانلو (منشی صحنه)، شهاب احمدلو و رضا امینیان (عکاس و فیلم پشت صحنه)، محمد حیدری (تبلیغات فضای مجازی)، مسعود علی شاه (مدیر تولید)، سامان محمدی (جانشین تولید)، محسن دلیخون (جانشین تهیه کننده)، محمدولی احمدلو (مدیر تدارکات).

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *