#


۲۵ فیلم که در موقع ناراحتی شما را خوشحال میکند

7 ژانویه 2019 بدون نظر 1517 بازدید

۲۵ فیلم که در موقع ناراحتی شما را خوشحال میکند

۲۵ فیلم که در موقع ناراحتی شما را خوشحال میکند

 اگر یک روز بعد از ظهر  و یا یک هفته ی  ناخوشایند داشته اید و حس حال تماشای بهترین فیلم را ندارید، ما برای شما لیستی از ۲۵ فیلم برتر که می تواند حس خوبی را به مخاطب ارائه بدهد را معرفی می کنیم.

اگر یک روز بعد از ظهر و یا یک هفته ناخوشایند داشته اید و حس حال تماشای بهترین فیلم را ندارید، ما برای شما لیستی از ۲۵ فیلم برتر که می تواند حس خوبی را به مخاطب ارائه بدهد را معرفی می کنیم.

۲۵ـ Aladdin

این فیلم انیمیشنی کلاسیک از دیزنی در باره شعر و جادوگری و  یک بی سر و پای خیابانی است که به شهرت و محبوبیت می رسد و در سال ۱۹۹۲ یکی از بهترین آثار این استودیو است .در این فیلم پرنسسی است که یک قهرمان بی نام و نشان عاشق او می‌شود و برخلاف تمام چیزهایی که علیه او هستند به هدفش میرسد .این فیلم عناصر آشنایی سایر فیلم های بزرگ دیزنی را دارد.

 ۲۴ـ The prinsess Birde .

 چارچوب این داستان پدربزرگی است که با تعریف کردن داستانی برای نوه اش  می‌خواهد حس خوبی به او بدهد. من هرگز رمان اصلی ویلیام گلدمن را نخواندم ولی هرگز تردیدی برای نشان دادن این فیلم به یک کودک یا بزرگسال نخواهم کرد.

۲۳ـ an American tail .

شخصیت اصلی این فیلم یک موش کوچک جذاب روسی یهودی به نام  فیول موسکویتز  است .این موش دوستانی را از طبقه های اجتماعی و نژادهای مختلف پیدا می‌کند و با آنها همراه می شود تا به بن‌بست نخورد و تسلیم کسانی که او را در شهر بزرگی که با آن پا گذاشتند و اذیت میکنند نشود این فیلم از ۳۰ سال پیش تا امروز لبخند را به لبان مخاطبان خود می آورد.

 ۲۲ـ clueless .

 یک فیلم پر از سادگی و جذابیت و دوست داشتنی ( بی سرنخ ) است که کارگردانی آن توسط امی هکرلینگ است .این یک فیلم کمدی ملایم با فیلمنامه قوی می باشد که نمی توان عاشقش نشد. در این فیلم آلیشا سیل ورستون نقش آفرینی کرده است و با زیبایی فراطبیعی اش در نقش ( چر) همیشه خوشبین و مرتب است  وهمبازی او در این فیلم (استیسی دش و بریتی مورفی  و پل راد ) که به صورت بچه گانه و دوست داشتنی ایفای نقش می‌کنند هستند.

۲۱ـ school of Rock .

 در این فیلم جک بلک با دیوانه بازی های دوست داشتنی همیشگی و جالب اش درباره یک مرد بزرگ با رفتار کودکانه به نام دووی  نقش آفرینی می کند که عاشق موسیقی است و به کمک دوستش یک کلاس آموزش موسیقی را برگزار میکند تا از آن درآمدی را حاصل نمایند .او در اولین تلاش برای اینکه اعضای سابق گروه موسیقی را که کنف کنند دانش‌آموزان دیگری را برای ساختن گروه موسیقی خود جمع میکند و..این فیلم بر اساس فیلمنامه ای قوی و به لحاظ موسیقی هایی کامل و بی‌نقص است و یک کمدی خانوادگی میباشد .مدرسه راک یکی از بهترین فیلم های موزیکال غیررسمی زمان خود است و همچنین مسکنی بسیار قوی برای ناراحتی ها و قصه های شما می باشد.

۲۰ـ Singing in the rain .

 عصر طلایی هالیوود همیشه بهترین منبع فیلم های پر از حس خوب است یکی از بهترین نمونه‌های آن آواز در باران است که به  راحتی می تواند حال مخاطب خود را خوب کند و به عنوان یکی از بهترین فیلم های موزیکالی است که تا به حال ساخته شده است. در این فیلم طراحی صحنه شگفت‌آور است و نقش آفرین های آن فوق العاده اند و قطعات موسیقی از فاخر ترین آثاری هستند که در فیلم های سینمایی تاکنون آمده است.

۱۹. The last days of disco

 فیلم (آخرین روزهای دیسکو) در دل بی تفاوت ترین مخاطبان هم با آهنگ های رقص آور دهه ۷۰ میلادی که در آن جا گرفته است اثر گذار می باشد .داستان این فیلم  حول گروهی از دوستان هم دانشگاهی بسیار پر هیجان و پر هیاهو است .نقش اصلی این فیلم به عهده (کیت  بکنسیل ) است که در طول فیلم مدام جنب و جوش دارد و بالا و پایین می پرد بدون آنکه به گریمش ذره‌ای آسیب برسد.

۱۸ـ Rushmore .

یکی از بهترین کارهای وس  اندرسون فیلم (راشمور) است که در اوایل زندگی حرفه ای آن را  ساخته است. در این فیلم نقش محوری (مکس فیشر) را (جیسون شوارتزمن ) یک جوان و بی تجربه بود بازی می‌کند و بزرگداشت اندرسون نسبت به سال‌های مدرسه خود محسوب می گردد که داستان بلوغ خنده دار و بانمکی را روایت می کند .فیشر جوان به طور همزمان هم به یک تاجر محلی که تنها زندگی می کند و و هم به معلم اروپایی و مرموز وابسته می شود.

۱۷ ـ seeng street .

(خیابان آواز ) یکی از بهترین فیلم های پر از حس خوب در سال ۲۰۱۶ است این فیلم موزیکال در ارتباط با دوران بلوغ در دهه ۸۰ میلادی است و درباره یک جوان ایرلندی است که برای تحت تاثیر قرار دادن دختر مورد علاقه اش یک گروه موسیقی را تشکیل می دهد. شما در این فیلم مجبور به لبخند زدن می شوید.

 ۱۶ـ zootopia .

(زوتوپیا ) یک داستان عمیق و تامل برانگیز از خرگوش جوانی است که می خواهد بهترین افسر پلیس در دنیایی پر از حیوانات مختلف باشد . او پر است از شکارچیان و تنهایی که کنار یکدیگر زندگی و کار می کنند و این فیلم در جاهای مختلف سعی می کند نشان بدهد که مشکل اصلی دنیا افرادی هستند که احساس می‌کنند کاملاً بدون تقصیر و معصوم هستند .این فیلم در عین اینکه می‌خواهد حرف های مهمی را بزنند بسیار خنده دار و زیبا است.

۱۵. Shakespeare in love

 اگر میخواهید یک فیلم دلنشین با داستانی دلچسب و گروه بازیگران فوق العاده را ببینید ما این فیلم را به شما پیشنهاد می کنید که برداشتی رمانتیک و هوادار پسند از ماجرای خلق مشهورترین نمایشنامه ویلیام شکسپیر است. یک داستان عاشقانه بین شکسپیر و دختر یک تاجر متمول. این دختر بسیار دلنشین و دوست داشتنی است و( بن افلک ) در این فیلم نقش آفرینی جذاب و خنده داری را به نمایش می گذارد.

 ۱۴ . Harry potter and the socers stone

هری پاتر و سنگ جادو جزو امیدوارکننده ترین قسمت های مجموعه فیلم های هری پاتر است .غلبه خوبی بر بدی ،داستان پیروزی عشق و نفرت ،قلب و نمایش قدرت و دوستی جزو فیلم های هری پاتر هستند. فیلم هری پاتر و سنگ جادو برخلاف سایر فیلم ها که رفته رفته به تاریکی می گراید سرآغاز بسیار روشنی دارد.

 ۱۳ـ oceans Eleven.

 در این فیلم شما با تماشای آن تمام ناراحتی های خود را از یاد خواهید برد و به هیچ چیز جز (یازده یار اوشن ) فکر نخواهید کرد .این یک فیلم پرستاره پلیسی جذاب و گیرا است و دارای گروه بازیگران استثنایی است که در این بین انتخاب های (روایی سودریرک ) است که لذت تماشای فیلم را دوچندان می کند حتی وقتی که پایان را فهمیده ایم این فیلم به لطف کمدی بسیار دقیق وبه جای آن که مدیون  گروه بازیگران باتجربه و حرفه ای است برای شما جذاب خواهد بود.

 ۱۲. Love Actully

این فیلم ترکیب یک کمدی رمانتیک فوق العاده با کریسمس است. فیلم در واقع عشق بسیار احساسات برانگیز است و این بخش اصلی جذابیت آن را تشکیل می دهد .این فیلم بسیار دلنشین از آب در آمده و حال خوب شما را پس از تماشای آن تضمین می کند.

 ۱۱. Matilda

این فیلم دنی ویتو اقتباسی از داستان کودکان کلاسیک  است . این فیلم با سادگی بی حاشیه ای که دارد  افراد را به احساس خوب دعوت می کند تا ویژگی های جادویی خود را کشف کنید و به جهانیان ثابت کنند قدرت مهربانی  بر  بدی همیشه غلبه می کند.

 ۱۰. Frozen

یکی از مدرن ترین فیلم های انیمیشنی دیزنی  این فیلم است. داستان این فیلم درباره دو خواهر سلطنتی است که با بزرگتر شدن از همدیگر دور می شوند .اگر پایان دلنشین داستان فانتزی( منجمد) به شما حس حال خوبی ندهد به احتمال زیاد با آهنگهای زیبایی که در متن فیلم وجود دارد حال و هوایتان بهتر خواهد شد.

 9ـ The wizard of oz .

این فیلم  موزیک ساخته شده در سال ۱۹۳۹ است و همچنان برای مخاطبان خود بسیار جادویی و هیجان انگیز می باشد .این فیلم خوش ساخت مخاطب را در دنیای جادویی و غرق میکند موسیقی فیلم جادوگر از    تا به امروز در گوش مخاطبان طنین انداز است.

 ۸ـ Elf .

پیام اصلی فیلم  این است که مهم نیست از کجا آمده اید مهم این است که به چه چیزی اعتقاد دارید و چه کاری را انجام می دهید .

دراین فیلم کمدی   نقش فرل مظهر حس و حال کریسمس و سخاوت و شادی و خوبی به دیگران است. که یکی از بهترین آثار جان فاور می باشد.

 ۷ـ The Birdcage.

 قفس پرنده یک فیلم کمدی هوشمندانه و بسیار جذاب است که پیام آن این است که برای احترام گذاشتن به سبک زندگی های متفاوت کافیست به فردی که آنها را زندگی می کند احترام بگذاریم.

6ـ Bring It on .

 در این فیلم علاوه بر اینکه پر از شور و هیجان نوجوانی را به تصویر می کشد جنسیت گرایی را مورد تمسخر قرار داده و زیر سوال میبرد.

5. Dick

فیلم در یک داستان خیالی درباره رسوایی واترگیت است که مخاطبان از قبل پایان داستان را می دانند پس به راحتی می تواند صرفاً از دیدن آن لذت ببرند. این فیلم ما را نمی خنداند بلکه به ما می خندد و این داروی است که همه ما به آن نیاز داریم.

 ۴. Design for living

( طراحی زندگی )یک فیلم بسیار خنده دار و پر از بازی با کلمات جالب است و داستان سه امریکایی است که در فضای رمانتیک پاریس زندگی می کند .

۳. Amelie

 (جادوی آملی) با تمرکز بر خصوصیات انسانی خود را به چیزی بسیار فراتر از یک داستان عاشقانه ای که در آن یک دختر و پسر همدیگر را ملاقات می‌کنند رسانده است .این فیلم درباره آملی پول این است که در تلاش است حال آدم های شکسته اطرافش را بهتر کندحتی اگر از روایت جادویی و جذابیت های دیدنی آن لذت نبرید به شدت تحت تاثیر قطعه فراموش نشدنی یان تیرسن  قرار خواهید گرفت.

 ۲. cloudy with a chance of meatballs

 این فیلم ارتباط زیبای پدر و پسری را به تصویر می کشد و دارای یک داستان عاشقانه جذاب است و در آن یک میمون قلب یک خرس پاستیلی را پاره میکند و….چگونه می توان از آن لذت نبرد این فیلم در عین حال در کنار داستان بارش غذا از آسمان فضای بسیار دلنشینی دارد.

  1. Set It Up

 اگر نمی‌خواهید فیلمی تکراری از دهه گذشته را تماشا کنید و به دنبال یک کمدی رمانتیک جذاب هستید حتما باید ‏set it up را ببینید کمدی رمانتیک در این فیلم موج می زند اما به قدری خوب به‌نمایش درآمده که قطعاً از  تماشای آن لذت خواهید برد.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *