#


پاستاریونی علیرغم حضور چهره اینستاگرامی با شکست روبه رو شد

6 دسامبر 2018 بدون نظر 3179 بازدید

پاستاریونی علیرغم حضور چهره اینستاگرامی با شکست روبه رو شد

پاستاریونی علیرغم حضور چهره اینستاگرامی با شکست روبه رو شد

علیرغم اینکه حمید سپیدنام ملقب به مستر تیستر برای بازی در فیلم پاستاریونی انتخاب شده تا وجود فالورهای بالای او در اینستاگرام باعث شود که تجربه ای جدید در گیشه اتفاق بیفتد اما متاسفانه این اتفاق تا به حال به وقوع نپیوسته است. نقدهای بسیاری در خصوص فیلم کمدی پاستاریونی مطرح شده است.

طی سال های اخیر سینمای امروزه با کاهش تنوع ژآنری روبه رو بوده است و اغلب سالن های سینمایی فیلم های کمدی را به نمایش گذاشته اند. اغلب این فیلم های سینمایی کمدی توانسته اند سینما را تحت تسلط خود دربیاورند. برخی از فیلمسازان برای اینکه بتوانند فروش فیلم های خود را افزایش دهند سعی می کنند از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنند تا بتوانند با تبلیغات بیشتر و ایجاد حاشیه فیلم خود را بهتر معرفی نمایند. درحال حاضر ابزار دیگری به سینما افزوده شده که استفاده از آن باعث می شود تا فروش فیلم های سینمایی بیشتر باشد. چهره های اینستاگرامی یا واینر می توانند بیشترین تاثیر را بر روی فروش در این بخش داشته باشند.

پاستاریونی یکی از این فیلم ها است که توسط سهیل موفق ساخته شده اما برخلاف تمام انتظارات تنوانسته موفقیت گیشه فروش را تضمین کند. این فیلم از سوی منتقدین مورد نقد قرار گرفته و حضور حمید سپیدنام که به عنوان مستر تیستر شناخته می شود نیز نتوانست کمکی به این فیلم کند. شکست این فیلم باعث می شود تا سازندگان فیلم های سینمایی در استفاده از بازیگران غیرتخصصی تامل بیشتری داشته باشند. بازیگران قدیمی این امید را دارند که هرچه زودتر این اتفاق افتاده و دیگر افرادی که نسبت به بازیگری علم کافی ندارند وارد این حرفه نشوند.

سهیل موفق پیش از این کارگردانی فیلم سینمایی شکلاتی را برعهده داشته که در جشنواره فیلم کودک اکران شده و از سوی اهالی رسانه مورد توجه قرار نگرفت. سهیل موفق کارگردانی سینمای کودک و نوجوان را برای ادامه فعالیت هنری خود انتخاب کرده و سعی دارد که در این بخش فعالیت گسترده ای داشته و فیلم های کودک و نوجوان بیشتری را در بخش اکران عمومی سینماها به نمایش بگذارد.

در فیلم پاستاریونی می توان دید که داستان غذاها عنوان شده البته این داستان درخصوص هر نوع غذایی نیست و در این فیلم ایده هایی وجود دارد که تاکنون بسیار کمتر مطرح شده اند. در این فیلم غذاهای اقوام ایرانی تحت عنوان فیلم به نمایش گذاشته می شود و مردم می توانند با این غذاها بیشتر آشنا شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *