#


«هزارپا» صدرنشین گیشه سینماها

15 جولای 2018 بدون نظر 1955 بازدید

«هزارپا» صدرنشین گیشه سینماها

فیلم سینمایی «هزارپا» در صدر جدول گیشه سینماها

پس از آغاز نمایش فیلم سینمایی «هزارپا» از روز چهارشنبه هفته گذشته، این فیلم کمدی موفق شد تا 9 هفته صدرنشینی فیلم سینمایی «تگزاس» را به پایان برساند. فیلم سینمایی «هزارپا» در هفته اول اکران خود توانست حدود 3 میلیارد درآمد کسب کند و با اختلاف بسیاری به رتبه اول گیشه هفتگی سینمای ایران دست پیدا کند.

هزار پا

فیلم سینمایی هزار پا جدیدترین ساخته ابوالحسن داودی است و بازیگرانی که در این فیلم کمدی ایفای نقش کرده اند عبارت اند از: رضا عطاران، جواد عزتی، شهره لرستانی، نعیمه نظام دوست، سارا بهرامی، مهران احمدی، امیرمهدی ژوله و… . این فیلم سینمایی از چهارشنبه هفته گذشته اکران خود را در سینماهای کشور شروع کرد و موفق شد در طول یک هفته 2میلیارد و 900میلیون تومان درآمد کسب کند.

تگزاس

این فیلم سینمایی جدیدترین اثر مسعود اطیابی است که از 29فروردین در سینماهای کشور اکران شد. فیلم سینمایی تگزاس در طول 7روز گذشته توانست 501میلیون تومان درآمد کسب کند. فروش این فیلم سینمایی در مجموع به 12میلیارد و 303 میلیون تومان رسیده است. در این فیلم بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی و سام درخشانی بازی کرده اند.

دشمن زن

فیلم سینمایی «دشمن زن» ساخته کریمی امینی پس از 4هفته اکران توانست یک میلیارد و 768میلیون تومان درآمد کسب کند. در هفت روز گذشته این فیلم کمدی 266میلیون تومان فروش داشته است. در این فیلم سام درخشانی، بهاره کیان افشار، الناز حبیبی، بهرنگ علوی و …ایفای نقش کرده اند.

دارکوب

فیلم سینمایی «دارکوب» که آخرین ساخته بهروز شعیبی است برای بار اول در جشنواره سی و ششم فیلم فجر نمایش داده شد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و مکمل مرد به بازیگرانی چون سارا بهرامی و جمشید هاشم پور اختصاص یافت. این فیلم از روز چهارشنبه دو هفته قبل در سینماهای کشور اکران شد و تا به این زمان 660 میلیون تومان درآمد کسب کرده است. در هفت روز گذشته این فیلم توانست 242 میلیون تومان فروش داشته باشد.

خجالت نکش

فیلم سینمایی «خجالت نکش» اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی بوده است که پس از 10هفته اکران 4میلیارد و 210 میلیون تومان درآمد کسب کرده است. در هفت روز گذشته این فیلم کمدی توانست 185 میلیون تومان فروش داشته باشد. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون احمد مهرانفر، لیندا کیانی، الناز حبیبی، سام درخشانی، شبنم مقدمی، شهره لرستانی و علی صالحی ایفای نقش کرده اند.

به وقت خماری

فیلم سینمایی «به وقت خماری» ساخته محمدحسین لطیفی در هفته دوم اکران خود 423میلیون تومان درآمد کسب کرده است. در هفته گذشته این فیلم کمدی توانست 157 میلیون تومان فروش داشته باشد. در فیلم «به وقت خماری» بازیگرانی مانند هادی کاظمی، هنگامه قاضیان، سیما تیرانداز، مهدی فخیم زاده، هومن برق نورد و… ایفای نقش کرده اند.

خاله قورباغه

فیلم عروسکی «خاله قورباغه» که تهیه کنندگی آن برعهده فرشته طائر پور و کارگردانی آن برعهده افشین هاشمی است پس از گذشته دوهفته از اکران آن توانست 346 میلیون تومان درآمد کسب کند. این فیلم عروسکی در هفت روز گذشته، 145میلیون تومان فروش داشته است.

دلم می خواد

این فیلم سینمایی که ساخته بهمن فرمان آرا است بعد گذشت چهار هفته از اکران آن یک میلیارد و 167میلیون تومان درآمد کسب کرده است. فیلم سینمایی «دلم می خواد» در هفت روز گذشته 96میلیون تومان فروش داشته است.

چهار راه استانبول

فیلم سینمایی «چهار راه استانبول» که آخرین اثر سینمایی مصطفی کیایی محسوب می شود پس از 10 هفته نمایش توانست دو میلیارد و 997میلیون تومان درآمد کسب کند. این فیلم با وجود اینکه برای بار اول در جشنواره فیلم فجر اکران شد، در هفته گذشته به 40میلیون تومان فروش رسید.

عصبانی نیستم

این فیلم سینمایی که بعد از 5 سال توقیف اکران شد، بعد از 10هفته نمایش توانست سه میلیارد درآمد کسب کند. فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» در هفته گذشته 28 میلیون تومان فروش داشته است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *