#


مارموز و بی نامی از21 آذر به نمایش درخواهند آمد

16 دسامبر 2018 بدون نظر 1849 بازدید

مارموز و بی نامی از21 آذر به نمایش درخواهند آمد

مارموز و بی نامی از21 آذر به نمایش درخواهند آمد

غلامرضا فرجی به عنوان سخنگوی شورای صنفی نمایش در خصوص آغاز نمایش فیلم های جدید گفت: فیلم مارموز از تاریخ21 آذرماه یعنی چهارشنبه همین هفته جایگزین فیلم آستیگمات در سرگروه باغ کتاب خواهد شد. شورای صنفی نمایش جلسه ای را در روز دوشنبه19 آذرماه برگزار کرده بود که در طی این جلسه نمایش فیلم مارموز که کارگردانی آن را برعهده دارد از روز چهارشنبه21 آذرماه به نمایش درخواهد آمد. فیلم آستیگمات که کارگردانی آن را مجیدرضا مصطفوی برعهده داشته برداشته شده و مارموز جایگزین آن خواهد شد.

فرجی در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که مدت زمان قراردادی که فیلم آستیگمات با سرگروه باغ کتاب داشته فیکس بوده است. او در ادامه صحبت های خود افزود فیلم بی نامی که کارگردانی آن را علیرضا صمدی برعهده داشته در سرگروه ایران جایگزین فیلم خانم یایا خواهد شد و از روز چهارشنبه21 آذر در این سرگروه به نمایش گذاشته می شود. عبدالرضا کاهانی کارگردانی فیلم خانم یایا را برعهده داشته است.

فرجی در اتمام صحبت های خود افزود: انیمیشن سینمایی امین و اکوان به کارگردانی زحل رضوی از روز چهارشنبه در شیففت صبح دانش آموزی به نمایش درخواهد آمد. فیلم سینمایی مارموز با ژانر کمدی جدیدترین اثری است که توسط کمال تبریزی شاخته شده است. این فیلم داستان فردی را بازگو می کند که برخلاف سوابقی که داشته تمایل دارد نمایندگی مجلس را به دست بیاورد. مارموز فیلمی مشترک بین ایران و ترکیه است که برخی از قسمت های این فیلم در ترکیه فیلمبرداری شده است.

بازیگرانی که با فیلم مارموز همکاری دارند حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، سیاوش چراغی پور، محمد بحرانی، مانی حقیقی، بهزاد قدیانلو، عباس احمدی مطلق، عیسی یوسفی پور، سید جواد یحیوی، فرهان معین زاده، رضا ناجی، بهروز قادری و شیرین آقا کاشی هستند.

در فیلم سینمایی بی نامی که به عنوان نخستین اثر سینمایی صمدی معرفی می شود و موضوعیت اجتماعی دارد بازیگرانی همچون باران کوثری، پوریا رحیمی سام، حسن معجونی، هوشنگ قوانلو، مهتاب ثروتی، شهروز دل افکار، علی باقری، محمود علیان و رضا افشار نقش آفرینی کرده اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *