#


روزهای آخر هفته با سریال های تلویزیونی شبکه های سیما

23 می 2019 بدون نظر 3295 بازدید

روزهای آخر هفته با سریال های تلویزیونی شبکه های سیما

باز هم با روزهای آخر هفته نزدیک شده این و بر این اساس برنامه های بسیار زیادی برای بینندگان تلوزیون در نظر گرفته شده است .در ادامه به بررسی فیلم تلویزیونی می پردازیم که آخر هفته از تلویزیون پخش خواهد شد.

معرفی فیلم تلویزیونی شبکه های سیما

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی خوش غیرت از شبکه یک سیما در ساعت16 و روز جمعه سوم خرداد ماه پخش خواهد شد . داستان این فیلم به صورتی است که تقی نام کامیون خود را بعد از جنگ از خوش رکاب به خوش غیرت تغییر داده است و دراین زمان صدام سقوط کرده است و در این زمان تقی و شاگردش تصمیم دارند تا کمک های مردم را جمع کنند و بعد از آن نیز به عراق سفر کنند و این تصمیم وی در ادامه برای او ماجراهای زیادی را در پی خواهد داشت .بازیگران این فیلم عبارتند از پویا امینی ، مجید صالحی ، محمد کاسبی و ..

شبکه دوم سیما

فیلم تلوزیونی جزیره گنج در سوم خرداد و در ساعت هشت از شبکه دو سیما پخش خواهدشد. این فیلم تلویزیونی به کارگردانی حمیدرضا لوافی ساخته شده است .دستان این فیلم درباره گروهی از بچه ها است که به اردو می روند مقصد آن ها آبادان است . این بچه ها برای این که گنجی را پیدا کنند بدون یان که مربی های خود را مطلع کنند سوار لنج یکی از محلی های می شود و درنهایت نیز این بچه ها وارد جزیره ای می شوند. آن ها با این کار به سال های جنگ برمی گردند و خود را در میان رزمندگان و عراقی ها می بینند و داستان ادامه پیدا می کند. بازیگران این فیلم تلویزیونی عبارتند از :علی سلیمانی ، ابراهیم امیری ، محمد امین همت آبادی و..

فیلم تلوزیونی تویی که نمی شناختمت در ساعت 16:45 در جمعه 3 خرداد و از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد . داستان این فیلم بدین گونه است که رزمنده ای مجروح وجود دارد که تنها یک گلوله در اسلحه خود دارد ومی خواهد به جبهه برود در این میان وی چهار عراقی را اسیر می کند و آن ها را مجبور می کند تا به پشت جبهه بروند. زمانی که این چهار سرباز به پشت جبهه می روند می فهمند که مجروج در نیمه های راه از هوش رفته است و داستان ادامه پیدا می کند. بارزیگران این فیلم عبارتند از ماندانا باباخانی ،محمد علیدوست ، مهسا کرامتی و …

شبکه سوم سیما

در دوم خرداد و ساعت24 فیلم تلویزیونی روز سوم به کارگردانی محمد حسین لطیفی ساخته شده است. داستان این فیلم در مورد برادری است که در شرایط بسیار سختی قرار می گیرد و باعث می شود تا خواهر کوچکترش را در زیر خاک پنهان کند و بعدها او را از میان عراقی ها که محل را محاصره کرده اند نجات دهد و این ماجرا تا سه شب ادامه پیدا می کند . در این مورد اتفاقات بسیار زیادی رخ می دهد . سه روزی که در این فیلم درمورد آن صحبت می شود مربوط به سقوط روزهای آخر خرمشهر است . بازیگران این سریال عبارتند از : پوریا پورسرخ ، حامد بهداد ، باران کوثری و..

فیلم تلویزیونی

شبکه چهار سیما

پنج شبنه دوم خرداد در ساعت 20:30 فیلم تلویزیونی سرزمین خورشید به کارگردانی احمدرضا درویش پخش خواهد شد . داستان این فیلم بدین گونه است که بیمارستانی در دوران جنگ به محاصره نیروهای بعثی قرار می گیرد و محمد جهان آرا در این میان امر می کند پزشکان و حتی مجرمان ار از بیمارستان خارج کند . در راه برگشت عده زیادی از نیروهای بعثی جلوی آن ها ظاهر می شوند و در این میان عده ای شهید می شوند و بقیه نیز اسیر می شوند . در این میان تنها کسانی که در آمبولانس بودند و یکی از اسیرهای عراقی سالم اند و گم خواهند شد . در این جا این گروه به دو دسته تقسیم می شوند و داستان ادامه پیدا می کند . بازیگران این فیلم تلویزیونی عبارتند از :گلچهره سجادیه ، محمود پاک نیت ، خسور شکیبایی و ..

در روز جمعه سوم خرداد ماه ساعت 20:30فیلم سینمایی حقیقت گمشده به کارگردانی محمد احمدی پخش خواهد شد . داستان این فیلم بدین گونه است که دکتر کیا و خانواده اش می خواهند به سفری بروند و دراین میان در تصادفی که در راه دارند خانواده خود را از دست می دهد و بعد از آن نیز دچار افسردگی می شود و حتی نمی خواهد خودش هم در این میان زنده بماند. اوبسیار مجروح شده است و پزشکان بعد از این که او را معاینه می کنند تشخیص می دهند که وی باید عمل پیوند کلیه را انجام دهد.

برای پیوند کلیه رزمنده ای داوطلب می شودو اما بعد از این که پیوند کلیه انجام می شود رزمنده جان خود را از دست می دهد.دکتر کیا بعد از این که نجات پیدا می کند به سراغ رزمنده می رود و می خواهد که از او گله کند که چرا وی را به زندگی برگردانده است و اما می فهمد که او شهید شده است و این داستان ادامه پیدا می کند . بازیگران این سریال عبارتند از : پریوش نظریه ، احمد مهران فر ، حبیب دهقان نسب و ..

شبکه پنج سیما

در روز جمعه سوم خرداد ساعت 9 فیلم سینمایی گوی بخار 1از شبکه پنج پخش خواهد شد . داستان این فیلم مربوط به پس جوان ژاپنی بوده است که در قرن نوزدهم زندگی می کند و وی اختراعی را داشته است که آن را توپ بخار نامیده است ودر این میان عده ای آدم سودجو به دنبال این هستند تا این اختراع را از وب بدزدند. آن ها می خواهند این اختراع را به دست آورده و از آن ها سواستفاده کنند برای این کار منیز نقشه های زیادی می کشند.

در روز جمعه سوم خرداد ماه در ساعت 13:30 فیلم تلوزیونی حمله به اچ 3 پخش خواهد شد. داستان این فیلم بدین گونه است که ستاد نیروی هوایی عراق در همان روزهای نخست جنگ با برتری های ایران از نظر هوایی روبه رو شده است و این داستان ادامه پیدا می کند.بازیگران این سریال عبارتند از محمد کاسبی ، جعفر دهقان و..

در روزهای آخر هفته با فیلم های تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *