#


افت عجیب فروش فیلم سولو در هفته ی دوم اکران

8 ژوئن 2018 بدون نظر 1559 بازدید

افت عجیب فروش فیلم سولو در هفته ی دوم اکران

فیلم سولو در هفته دوم اکران خود با افت فروش باورنکردنی مواجه شده است

سولو فیلمی اکشن و علمی، تخیلی است که در سال ۱۹۹۶ انتشار یافت. این فیلم که اولین فیلم از سه گانه 《هان سولو》 می باشد، در دومین هفته ی اکران خود به طرز باور نکردنی ۶۵ درصد از مخاطبانش کم شدند و در جدول جزء پر بیننده ترین و پر فروش ترین فیلم ها در کانادا و ایالات متحده به شمار می رفت، تنها ۲۹ میلیون دلار در کشور آمریکا بلیط هایش به فروش رسید. این فیلم که دهمین محصول(جنگ ستارگان)  بود در مقایسه با فیلم《ددپول ۲》از نظر فروش بلیط با شکست مواجه بود و عنوان پر فروش ترین فیلم را در آخر هفته به ساخت جدید مارول اختصاص داد. علاوه بر این فیلم ها در کشور آمریکا، در اخر هفته نام سه فیلم که سبک های طنز، عاشقانه و علمی-تخیلی دارند جزء پر فروش ترین ها به شمار آمدند.

افت شدید فروش بلیط های فیلم《هان سولو》یکی از وحشتناک ترین رخداد های محصولات سینمایی《جنگ ستارگان》می باشد، زیرا تا به امروز هیچ کدام از محصولات این مجموعه آن هم در هفته‌ی دوم اکران خود با شکست مواجه نبوده است و نرخ افت فروش سولو آن هم در هفته ی دوم اکرانش در آمریکا یک رخداد تلخ و فاجعه آمیز سینمایی به شمار می رود.

اولین فیلمی که از مجموعه ی《 جنگ ستارگان》منتشر شد فیلم《 یک نفر سرکش》بود که در سال ۲۰۱۶ اکران شد، این فیلم در هفته دوم از اکران خود، مبلغی بالغ بر ۶۴ میلیون دلار فروش داشته است و هشتمین فیلمی هم که از این مجموعه به نمایش گذاشته شد نامش《 آخرین جدایی》بود که این فیلم هم در هفته دوم اکرانش مبلغ ۷۱ میلیون دلار فروش داشت.

ناگفته نماند، کل فروش داخلی فیلم《هان سولو》که جناب ران هوارد کارگردانی آن را برعهده داشت ۱۴۹ میلیون دلار و فروش آن در سینماهای جهان مبلغ ۲۶۴ میلیون دلار بوده است. فروش این فیلم در اخر هفته در سینماهای خارج از امریکا حدود ۳۰ میلیون دلار بوده است، در صورتی که فقط فروش ۲۹ میلیون دلاری در اخر هفته در آمریکای شمالی کافی بود تا فیلم《 سولو》عنوان پرفروش ترین فیلم گیشه اخر هفته را به خود اختصاص دهد. فیلم(ددپول ) با فروش۲۳.۸ میلیون دلاری در گیشه اخر هفته، در جدول پرفروش ها در امریکا رتبه ی دوم را از آن خود کرد.

محصول جدید رسانه ی تصویری مارول و فاکس از نظرفروش درگیشه سینماهای دنیا توانست با فروش ۴۱.۶ میلیون دلار رکورد《 هان سولو》را بزند و رکورد پرفروش ترین فیلم را مختص خود کند.

درفیلم مارول و فاکس قرن نوزدهم رایان رینولدز به نقش مافوق قهرمانی فرعی کتابهای تصویر گری شده خود بازگشت و فروشش در سینماهای امریکای شمالی مبلغی در حدود ۲۵۵ میلیون دلار و در سینماهای کشور های دیگر دنیا ۳۴۴ میلیون دلار بوده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *