#


اعلام زمان پخش سریال های ماه رمضان

14 می 2018 بدون نظر 2441 بازدید

اعلام زمان پخش سریال های ماه رمضان

زمان پخش سریال های ماه رمضان اعلام شد

با وجود این که از چندین سال پیش سریال ‌های ماه رمضان توانسته است مخطبان زیادی را به خود جذب کند، چند سالی است که مانند قبل این مجموعه‌ های مناسبتی توجه مردم را به خود جلب نمی کند. ولی در هر صورت نام و زمان پخش مجموعه‌ هایی که قرار است در ماه مبارک رمضان سال جاری نشان داده شود، اعلام شد.

تلویزیون در ماه رمضان سال جاری قرار است که سه سریال را از شبکه ‌های یک، دو و سه سیما پخش کند. شبکه چهار هم ۳۰سریال مخصوص ماه رمضان را به شکل فیلم بر روی آنتن خواهد برد.

سریال ‌هایی که قرار است از سه شبکه یک، دو و سه پخش شود « سرّ دلبران» از شبکه یک که کارگردانی آن بر عهده محمدحسین لطیفی است، «پدر» از شبکه دو که بهرنگ توفیقی آن را کارگردانی می کند و «رهایم نکن» از شبکه سه که کارگردانی آن را محمد مهدی عسگرپور بر عهده دارد می باشد.

«سرّ دلبران»

این سریال که کارگردانی آن بر عهده محمد حسین لطیفی و تهیه ‌کنندگی آن بر عهده محمدرضا شفیعی است از روز پنجشنبه مورخ ۲۷اردیبهشت از ساعت ۲۲:۱۵از شبکه یک سیما به نمایش گذاشته می شود.

بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کردند عبارت اند از: برزو ارجمند، فرهاد قائمیان، محمد کاسبی، متین سادات ستوده، بهار ارجمند، کامران تفتی، فرخ نعمتی، شهرام عبدلی، اسماعیل محرابی، حسام حسنی، جعفر دهقان، محمد الهی، نگار عابدی، جهانبخش سلطانی، افسانه کمالی، فاطمه شکری، شهین تسلیمی، رابعه مدنی، رضا توکلی، مختار سائقی، نصرت میر عظیمی.

«پدر»

سریال «پدر» که بهرنگ توفیقی کارگردانی و حامد عنقا تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند قرار است که در ماه رمضان هر شب از ساعت۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما به نمایش گذاشته شود و تکرار آن ۹صبح روز بعد، ۱۶:۱۵و ۳۰دقیقه می باشد.

از جمله بازیگرانی که در این سریال بازی کرده اند می توان به بیژن امکانیان، لعیا زنگنه، مهدی سلطانی، مسعود فروتن، سینا مهراد، مجید مشیری، نیما رییسی، مژگان ترانه، مهتاب شیروانی، ساناز طاری، اکبر رحمتی، الهام طهموری، سید حسام میثاق، شهاب مهربان، پوریا سلطانزاده و ریحانه پارسا اشاره کرد.

«رهایم نکن»

این سریال قرار است که در ۲۸قسمت از روز چهارشنبه مورخ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۴۰ از شبکه سه سیما بر روی آنتن برورد. سریال «رهایم نکن» به تهیه ‌کنندگی علی پورکیانی و کارگردانی محمد مهدی عسگرپور می باشد.

بازیگرانی که در این سریال بازی کرده اند امین تارخ، محمدرضا هدایتی، مارال فرجاد، فریبا متخصص، علی استادی، دنیا مدنی، شیرین آقاکاشی، مریم بوبانی، هژیر آزاد، نیما شعبان نژاد، بابک بهشاد، معصومه قاسمی‌پور، رحمان باقریان، کاظم حسین ملکی و … می باشند.

«۳۰سریال»

«۳۰ سریال» هم با نمایش و تحلیل ۳۰سریال برجسته رمضانی ویژه برنامه دیگری است که از شبکه چهار سیما بر روی آنتن می رود که گروه ادب و هنر این مجموعه تلویزیونی را برای پخش در ساعات عصرگاهی ماه رمضان مهیا کرده اند. این برنامه در ۳۰قسمت در مدت زمان ۹۰دقیقه تولید می شود که حسین مروی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و قرار است ۳۰سریال برجسته ماه رضان که از سال۱۳۸۰ تا به این زمان پخش شده اند را مورد بررسی قرار دهند.

«زیرزمین»

سریال «زیرزمین» که در ماه رمضان سال۱۳۸۵ از شبکه سه سیما به نمایش گذاشته شد، قرار است که ساعت۱۶ از شبکه آی ‌فیلم فارسی مجددا بر روی آنتن برود.

نویسندگی این سریال بر عهده علیرضا بذرافشان است که در مورد سه دوست می باشد که با سند جعلی یک زمین را به یک شخص سرمایه ‌داری می ‌فروشند و از وی کلاهبرداری می‌ کنند ولی یکی از آن ها پول ‌ها را برای خود می گیرد و می خواهد سهم دو نفر دیگر را نیز برای خود بردارد.

بازیگران این سریال فتحعلی اویسی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، سروش صحت، بهاره رهنما، مهتاج نجومی، مریم کاویانی، رضا توکلی، عمار تفتی ، صدرالدین حجازی و فرناز رهنما می باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *