#


عکس جدید فاطمه معتمد آریا در فیلم جان دار رونمایی شد

فاطمه معتمدآریا
30 ژانویه 2019 بدون نظر 1991 بازدید

عکس جدید فاطمه معتمد آریا در فیلم جان دار رونمایی شد

عکس جدید فاطمه معتمدآریا در فیلم جان دار رونمایی شد

در صفحه رسمی فیلم جان دار با انتشار این عکس آمده است: جدیدترین تصویر از فاطمه معتمدآریا در فیلم جان دار به عنوان یکی از غایبان بزرگ بخش سودای سیمرغ منتشر شد.در این فیلم فاطمه معتمدآریا که حضوری جدید از او منتشر شده است و نقشی متفاوت را بر عهده دارد.

 به گزارش مشاوره رسانه ای  فیلم (جان دار) این فیلم به زودی آماده نمایش شده و نسخه پایانی آن به دفتر جشنواره خواهد رسید صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم سینمایی (جان دار) به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری به عنوان یکی از مهمترین آثار بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به پایان رسیده است.

 در این فیلم بازیگرانی همچون حامد بهداد/ گیتی/ جواد عزتی/ باران کوثری/ مسعود کرامتی/ امیر احمد قزوینی و فاطمه معتمد آریا نقش آفرینی کرده اند.

 برخلاف تصور بازیگران و عوامل، این فیلم نتوانست به بخش سودای سیمرغ این جشنواره راه یابد و (جان دار) نیز یکی از ده فیلم بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد که از جشنواره بازماند.

 عوامل ساخت فیلم جاندار عبارتند از:

 کارگردان :حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری/ تهیه کننده :کامران مجیدی/ مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش/ نویسندگان: پدرام پورامیری محمد داوودی و حسین امیری دوماری/ مشاور کارگردان ،محسن قرایی/ طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری/ موسیقی: امیر توسلی/ فیلمبردار پشت صحنه: مانی مجیدی/ عکاس: اردلان آذرمی/ طراح گریم :عباس عباسی/ مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان :هانیه بساتینی/ تدوین: بهرام دهقان/ مدیر تدارکات :نادر اژدری/ مشاوره رسانه و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *