#


فرحناز منافی ظاهر به عیادت حسین محب اهری در بیمارستان رفت

منافی ظاهر
28 دسامبر 2018 بدون نظر 2975 بازدید

فرحناز منافی ظاهر به عیادت حسین محب اهری در بیمارستان رفت

فرحناز منافی ظاهر به عیادت حسین محب اهری در بیمارستان رفت

فرحناز منافی ظاهر همسر سابق حسین محب اهری بعد از ۱۸ سال جدایی از آقای بازیگر اکنون در روزهای سخت بیماری به پرستاری او در بیمارستان می‌پردازد. بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان آقای حسین محب اهری برای چندمین بار در بیمارستان بستری شده است و روند ادامه درمان بیماری ایشان همچنان ادامه دارد.

یکی از اتفاقات جالبی که این روزها در فضای مجازی بسیار خبرساز شده است عیادت خانم فرحناز منافی ظاهر همسر سابق ایشان از او بود. فرحناز منافی ظاهر همسر سابق حسین محب اهری بعد از سالها جدایی از آقای بازیگر اکنون در روزهای سخت بیماری به پرستاری در بیمارستان می پردازد.

احمد ایراندوست با انتشار عکسی از فرحناز منافی ظاهر در کنار حسین محب اهری در صفحه اینستاگرامش آن را به روز کرد.

ایشان با انتشار این عکس در اینستاگرامش چنین نوشت که: ((رفتار زیبای فرحناز منافی ظاهر با حسین محب اهری با اینکه این زوج هنری هجده سال قبل از همدیگر جدا شده اند در این روزها که بیماری حسین محب اهری شدیدتر گشته است و به علت وخامت حالش در بیمارستان بستری است فرحناز منافی ظاهر در کنار او است و از او نگهداری و پرستاری می‌کند بانوی ایرانی همین اش چقدر قشنگ و زیباست این حرکت منش و مرام یک زن ایرانی در قاب یک تصویر …..بانو متشکریم. صحنه ای که اشک در چشمان جاری میکند…. البته خود استاد با توجه به بیماری شان موجبات طلاق را فراهم کردند ولی همسرشان عاشقانه دوستش دارد و استاد هم عشق و اول و آخرش هست…….)

 بستری شدن حسین محب اهری در بیمارستان

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان سالهاست که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند .ایشان در رابطه با زمان آغاز بیماریشان در یک گفتگو توضیح داد و این چنین گفت که در سال ۷۹ برای اولین بار با سرطان درگیر شدم و اکنون که ۹۱۹ سال از آن ماجرا گذاشته دوباره قصه آغاز شد. دکتر ها چنین تشخیص دادند که ممکن است سرطان برگشته باشد و دوباره اسکن کردند و گفتند که در ریه راست گردن و ریه چپ تومور دارید در اندازه های متفاوت و دوباره به سراغ جراحی کشاله ران رفتند و به اندازه یک گردو و دوباره شیمی درمانی شروع شد و خوب شد اما دوباره این بیماری عود کرد بیماری سرطان طحال کیسه صفرا ریه راست اطراف مثانه و روده هایم را درگیر کرده است.

فرحناز منافی ظاهر یکی از هنرمندان سینما و تلویزیون است که زندگی عاشقانه ای را با حسین محب اهری داشته و در یک گفتگو در رابطه با این زندگی عاشقانه صحبت کرد و دلیل جدایی شان را از همدیگر خ محب اهری دانست و گفت محب اهری برای این که می خواست تنها بماند از من خواست که از همدیگر جدا بشویم.

با وجود گذشت سالیان زیادی از جدایی این زوج هنرمند عاشق فرحناز منافی ظاهر، در این روزهای سخت بیماری در کنار حسین محب اهری قرار گرفته و از او پرستاری می‌کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *