#


بهرام رادان: نیازی نیست به هر حرفی که در فضای مجازی گفته می شود جواب داد

بهرام رادان
19 اکتبر 2017 بدون نظر 2059 بازدید

بهرام رادان: نیازی نیست به هر حرفی که در فضای مجازی گفته می شود جواب داد

بهرام رادان: نیازی نیست به هر حرفی که در فضای مجازی گفته می شود جواب داد

بهرام رادان در سال گذشته در واکنش به موفقیت اصغر فرهادی و شهاب حسینی مطلبی را در صفحه اینستاگرام خود به انتشار گذاشت که در آن مطلب ابراز امیدواری کرد. افرادی که حرف از مرگ سینمای ایران می زنند بعد از دریافت این جایزه راحت بخوانند. بعد از انتشار این پست در اینستاگرام خانم مرجان شیر محمدی که همسر بهروز افخمی(کارگردان سینمای ایران) می باشد سریع واکنش نشان داد و نسبت به بهرام رادان لفظ خوبی از خود نشان نداد. پس از این که یک سال از این موضوع گذشت بهرام رادان مجدد در یک مصاحبه ای که از وی شد درباره پست خود این گونه پاسخ داد که، هر موضوعی که در دنیای مجازی عنوان می شود لازم به پاسخگویی ندارد.

بهرام رادان

بهرام رادان

بعد از این که برنامه سینمایی “هفت” آغاز به کار کرد همچنان بهروز افخمی بر این عقیده بود که بسیاذی از فیلم های تولید شده ی سینما را نباید فروخت و نباید این فیلم ها روی پرده سینما برود. وی در حاشیه این مبحث بارها عنوان کرد که سینمای ایران مرده است. بعد از این که فیلم های اکران شده در نوروز همان سال با موفقیت به پایان رسید، صحبت هایی در مورد حضور یافتن فیلم “فروشنده” اصغر فرهادی در جشنواره فیلم کن به گوش می رسید . در همین بین بهروز افخمی که در برنامه “هفت” حضور پیدا کرده بود خیلی صریح عنوان کرد که در بین فیلم هایی که در این جشنواره خواهند بود فیلم “فروشنده” آقای فرهادی هیچ شانسی برای دریافت جایزه نخواهد داشت.

اما پس از مدت کوتاهی دقیقا برعکس گفته های بهروز افخمی، در جشنواره فیلم کن، آن هم در اختتامیه حضور آقای فرهادی را داشتیم که توانسته بود جایزه بهترین فیلمنامه این جشنواره را از آن خود کند و شهاب حسینی (بازیگر این فیلم) هم به همراه این فیلم توانست جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کند.بعد از دریافت این جوایز مهم برای فیلم “فروشنده” تعداد کثیری از افراد سینما و کاربر های شبکه های مجازی به این موفقیت بزرگ واکنش مثبت نشان دادند و گفتند که این جوایز افتخار و سربلندی را برای سینمای ایران به همراه آورد.
بهرام رادان یکی از این دسته سینماگرانی بود که واکنش خوبی به این موفقیت نشان داد.

بهرام رادان

بهرام رادان

این بازیگر که در فیلم” شمعی در باد” سابقه همکاری با شهاب حسینی را نیز داشت با انتشار نوشته ای خوشحالی خود را از این موفقیت و دریافت جوایز ابراز کرد، که شرح این متن چنین می باشد: «امشب برای سینمای ایران شب خاطره انگیزی می باشد، از فرط خوشحالی و تپش قلب خواب به چشمانم نمی آید، آنقدری خوشحالم که امروز سینماگران ما بر خلاف عقیده تعداد اندکی که می خواهند سینمای ایران بمیرد پا بر روی قله افتخار فرهنگی سینمای دنیا گذاشته اندو بخاطر این افتخار خداوند را شکر می گویم.»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *