#


آخرین اخبار از فیلم اصغر فرهادی در اسپانیا

اصغر فرهادی
17 می 2017 بدون نظر 2301 بازدید

آخرین اخبار از فیلم اصغر فرهادی در اسپانیا

آخرین اخبار از فیلم اصغر فرهادی در اسپانیا

به گزارش از من بپرس، اخباری از آخرین وضعیت فیلم جدید اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برنده اسکار در رسانه ها منتشر شد.

اصغر فرهادی چندی پیش اعلام کرده بود که پنه لوپه کروز و خاویر باردم در فیلم جدید او که هنوز عنوانی ندارد، بازی خواهند کرد.

این فیلم در اسپانیا جلوی دوربین می رود و به زبان اسپانیایی ساخته خواهد شد. بعد از گذشته که در فرانسه و به زبان فرانسوی ساخته شد، این دومین فیلم غیر فارسی زبان فرهادی خواهد بود. همچنین در اخبار آمده است که این فیلم تولید مشترک فرانسه، ایتالیا و اسپانیاست.

فیلم نامه این اثر ابتدا توسط فرهادی و به زبان فارسی نوشته شده و سپس به زبان اسپانیایی ترجمه شده است.

بودجه ای که برای این فیلم پیش بینی شده بین 12 تا 13 میلیون دلار خواهد بود. گفته شده کمپانی ال دسئو تهیه ‌کننده فیلم تازه فرهادی نخواهد بود.

اکساندر ماله گی که تهیه کننده مشترک فیلم فروشنده نیز بود، در این اثر در کنار فرهادی و به عنوان یکی از تهیه کنندگان فیلم فعالیت خواهد کرد. علاوه بر ماله گی از کمپانی فرانسوی «ممنتو فیلم»، نام آندریا اوچیپنتی از کمپانی ایتالیایی «لاکی رد» و آلوارو لونگوریا از کمپانی اسپانیایی «استالوارتس مورنا فیلم» به عنوان تهیه ‌کنندگان دیگر این پروژه به چشم می خورد.

در همین ارتباط الکساندر ماله‌گی درباره کار تازه اصغر فرهادی با اشاره به سومین همکاریش با این فیلم ساز بعد از فروشنده و گذشته، از شیفتگی خود نسبت به قدرت و ظرافت آثار فرهادی سخن گفته است.

ماله گی همچنین از طرح هایش برای جذب مخاطب بیشتر گفته و پیش بینی کرده این فیلم خواهد توانست چرتماشاگرترین قیلم فرهادی تا کنون باشد؛ زیرا این اثر داستانی هیجان‌انگیز، لوکیشن ‌های فوق ‌العاده و بازیگرانی درجه یک در اختیار دارد.

داستانی مشابه الی

آنچه درباره موضوع فیلم نامه این اثر به رسانه درز کرده، این است که این فیلم درامی خانوادگی و تریلری روان شناسانه با محوریت دزدیده شدن یک دختر نوجوان است که این کار به آشکار شدن رازهای خانواده ختم می ‌شود.

از همین چند سطر می توان حدس زد که داستان این فیلم با دیگر اثر تحسین شده فرهادی یعنی درباره الی شباهت هایی دارد. در آن فیلم هم گم شدن یک دختر به فاش شدن گوشه هایی پنهان از روابط چند خانواده که به ظاهر مشکلی نداشتند، منجر می شد.

همچنین در خبری تازه آمده که یک بازیگر نام آشنای دیگر به این پروژه اضافه شده است. این بازیگر ریکاردو دارین ستاره آرژانتینی سینمای جهان است و قرار است در این فیلم در نقش شوهر پنه لوپه کروز بازی کند.

علاوه بر ریکاردو دارین، پنه لوپه کروز و خاویر باردم که نام های بین المللی هستند، عوامل درجه یک دیگری مانند خوزه لوییس آلکائینه به عنوان فیلمبردار، آلبرتو ایگلسیاس برای آهنگسازی فیلم، کلارا نوتاری به عنوان طراح صحنه و سونیا گرانده برای طراحی لباس در این پروژه استخدام شده اند.

زمان آغاز فیلمبرداری این آخرین کار اصغر فرهادی که از همین الان شمارش معکوس برای دیدن آن آغاز شده است، ماه اوت در شهر مادرید پایتخت اسپانیا اعلام شده است.

 

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *