#


خداحافظی برخی از بازیگران از شبکه های اجتماعی

17 اکتبر 2018 بدون نظر 1809 بازدید

خداحافظی برخی از بازیگران از شبکه های اجتماعی

کدام یک از هنرمندان در سال 2018 از شبکه های اجتماعی کناره کشیدند؟

هر کدام ازهنرمندان هالیوود یک صفحه کاربری شخصی را در شبکه های اجتماعی دارند که از طریق آن با طرفداران و دوستداران خود ارتباط برقرار می کنند. آن ها دنبال کنندگان بسیاری را در این شبکه های اجتماعی دارند ولی تعدادی از آن ها بنا به هر دلیلی ترجیح داده اند که پیج های خود را غیر فعال کنند. چنانچه دل تان می خواهد بدانید که کدام یک از هنرمندان هالیوود و به چه دلایلی در سال 2018 از شبکه های اجتماعی خداحافظی کردند، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

پیت دیویدسون

پیت دیویدسون ستاره هالیوودی آمریکایی تبار است که از سال ۲۰۱۰میلادی تا به حال مشغول فعالیت بوده‌ ولی از وقتی که با خواننده معروف یعنی آریانا گرانده، نامزد کرد، بیشتر از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. هیچ روزی نبود که این زوج هنرمند هالیوودی تیتر داغ اخبار و مجلات نباشند، به همین دلیل جای تعجب ندارد که پیت قصد داشته باشد تا مدتی از این حواشی به دور باشد.

پیت دیویدسون پس از غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام خود در مورد این کار نوشت: «به چه دلیل من باید زمان خود را در فضایی صرف کنم که به من انرژی منفی وارد می کند، من از زندگی واقعی خود راضی هستم و علاقه مند هستم تا وقتم را به جای دنیای مجازی در دنیای واقعی بگذرانم.» وی گفته است از وقتی که از شبکه های اجتماعی دوری کرده است، زندگی اش آرام تر شده است.

زین مالک

زین مالک، یکی از اعضای گروه معروف موسیقی «وان دایرکشن» در گذشته، به تازگی تغییرات فراوانی را به زندگی خود بخشیده است. وی از گروه موسیقی پر طرفدارش جدا شد، ارتباط خود با جی جی حدید را به پایان رساند و در آخر تصمیم گرفت که تا یک مدت از شبکه های اجتماعی دوری کند.

وی در بهار امسال، بعد از جدایی از جی جی حدید مدل معروف، پست آخر خود را از موهای سبز رنگش منتشر کرد و بعد از آن اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال نمود.

هر چند این نخستین باری نیست که زین مالک به خودش در این رابطه استراحت می دهد، بلکه وی بعد از هر اتفاق ناخوشایندی که در زندگی اش به وجود می آید، تصمیم به انجام این کار می گیرد. به طورمثال وی بعد از جدا شدن از گروه «وان دایرکشن» در سال 2015، به مدت دو روز اینستاگرام خود را غیر فعال کرد. ناگفته نماند که این دفعه اینطور به نظر می آید که او به وقت بیشتری برای استراحت از دنیای مجازی احتیاج دارد.

مایلی سایروس

مایلی سایروس هنرمندی است که ممکن است در لحظه هر کاری از او سر بزند، به همین جهت وقتی که وی همه عکس های اینستاگرام خود را حذف کرد، کسی از این اقدام او تعجب نکرد. هر چند علت این کار او برای همه جالب بود. واقعاً به چه دلیل او همه ی گذشته خود را پاک کرد؟

وی نه تنها اینستاگرام، بلکه حساب کاربری توییترش را هم حذف کرد. آیا از نظر شما وقتی که کسی قصد داشته باشد وارد مرحله دیگری از زندگی اش شود یا به لحاظ دیگر پیشرفت نماید، می بایست تمام گذشته خود را پاک کند؟ هر چند مایلی سایروس می داند که چطور هواداران خود را سرگرم نگه دارد. به احتمال زیاد مایلی سایرس با خبرهای مهم تری به شبکه های اجتماعی باز خواهد گشت.

آریانا گرانده

در تابستان امسال، خبر نامزدی آریانا گرانده با پیت دیویدسون همه جا منتشر شد. وی حتی با منتشر کردن آلبوم خود، عشقش به نامزدش را به همه ثابت نمود. او هم اکنون سرش بسیار شلوغ است، به همین ترتیب وقت کافی را برای گذراندن در شبکه های اجتماعی ندارد، از همین رو تصمیم گرفت که در ماه جولای مقداری به خود مرخصی دهد.

حتی وی در یک مصاحبه در خصوص این که به چه صورت دور شدن از توییتر و اینستاگرام روی زندگی اش اثر خوبی گذاشت، صحبت کرد. حتی آهنگ «تنفس» او هم می تواند احساس خوب او را به دوستدارانش منتقل نماید. هر چند این دوری به صورت دائم نبود، به طوری که وی بعد از مدتی با انتشار عکس از خودش مجدداً به اینستاگرام برگشت.

شر

در ماه مارس سال جاری شر به تمام طرفداران خود گفت که صفحه فیس بوک خود را غیر فعال کرده و به جای آن در سایر شبکه اجتماعی فعالیت دارد. وی برای این کار برنامه تویتتر را انتخاب نمود و به صورت مستمر و منظم در آن پست می گذارد.

وی در این خصوص نوشت: «هر چند فیس بوک به من خیلی کمک کرد تا با طرفداران بهتر در ارتباط باشم و از همه مهم تر مرا به مراکز چشم های بسیاری متصل کرد ولی امروز تصمیم گرفتم که آن را حذف کنم.» خوشبختانه طرفداران او می توانند هر وقت که بخواهند از طریق توییتر با این هنرمند در ارتباط باشند.

جیم کری

جیم کری هم به عنوان یکی دیگر از هنرمندانی است که در سال 2018 صفحه فیس بوک خود را غیر فعال نمود. هر چند وی از طریق این شبکه اجتماعی تفکرات خود را، به ویژه در انتخابات سال2016 ریاست جمهوری، به گوش طرفدارانش رساند ولی در آخر تصمیم گرفت که توییتر را جایگزین آن نماید. وی گفته است: «من دنبال یک پلتفورمی می گردم که آسان تر حرفم را به گوش طرفدارانم برسانم. مردم هم به عکس العمل های سریع از طرف هنرمندان نیاز دارند که به نظر من توییتر انتخاب مناسب تری است.»

بلیک لایولی

بعد از فیلم پر بیننده «دختران خبرچین»، بلیک لایولی یکی از پر طرفدارترین هنرمندان اینستاگرام شد. ولی مدتی قبل وی همه ی عکس های خود را یک مرتبه پاک کرد و همه ی دوستانش، حتی شوهرش را هم، آنفالو کرد. هنوز به صورت کامل مشخص نیست که علت این کار بلیک چه بوده ولی وی فقط پروفایل امیلی نلسون را فالو دارد!

مدتی بعد از این اتفاق، وی در فیلمی به نام « A Simple Favor» ایفای نقش کرد. به همیت ترتیب همه منتظر هستند که او با گذاشتن عکس های جدیدتر به اینستاگرام باز گردد.

لرد

اغلب ما به حساب کاربری شبکه های اجتماعی خود متعهدیم ولی لرد این گونه نمی باشد. در روزهای اولیه سال2018، وی همه ی عکس های اینستاگرام خود را حذف کرد. او در اصل دلش می خواست که همه رد پایش را از گذشته پاک کند. علت این اقدام او تاکنون مشخص نشده ولی بی تردید با گذشت زمان همه چیز را ثابت می کند.

سوزان ساراندون

سوزان ساراندون که به عنوان یک سیاست مدار، بازیگر و فعال اجتماعی شناخته می شود و از طریق فیس بوک حرف هایش را به گوش هواداران می رساند ولی بعد از حرف و حدیث های زیاد، تصمیم گرفت که صفحه فیس بوکش را غیر فعال کند. وی علت این کار خود را در توییتر این گونه نوشت: «سانسور کردن وسیله افرادی شده است که قصد دارند واقعیت را، نه فقط از خود بلکه از دیگران هم، بپوشانند. آن ها توانایی رو به رو شدن با واقعیت را ندارند. من از آن ها ناراحت نیستم ولی خیلی ناراحتم. آن ها گمان می کنند که با پاک کردن یک مسیر، رو به روی واقعیت می توانند بایستند، در صورتی که راه های زیاد دیگری هم وجود دارد.»

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *