#


بیوگرافی امیلیا کلارک

بیوگرافی امیلیا کلارک
3 آگوست 2017 بدون نظر 4211 بازدید

بیوگرافی امیلیا کلارک

امیلیا کلارک ، مادر اژدها یا دنریس تارگارین …

در تاریخ 1 مه 1987 در شهر لندن جزیره انگلستان متولد شد . او در سن نوجوانی علاقمند به بازیگری شد . درست در همان زمانی که مادرش او را به  نمایش ها و کنسرت های موسیقی کلاسیک می برد و پدرش به عنوان یک مهندس صدا ، فعالیت و مشغول کار بود . او همراه با پدرش در سفرهای مختلف به تئاتر ها می رفت و شادابی و علاقه او به بازیگری عمیق تر می شد . پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ، در مرکز نمایشی دراما لندن حضور یافت .

پس از ایفای چند نقش کوچک در تلویزیون ، کلارک در سال 2011 هنگامی که در نقش ” Daenerys Targaryen ” در شبکه HBO ، سریال بازی تاج و تخت ( Game Of Thrones ) بازی کرد ، به شدت معروف و مشهور شد . از آن زمان به بعد او در برادوی ( Broadway ) ظاهر شده است و در چندین فیلم ، نقش سلطنتی ایفا کرده است . در واقع امیلیا کلارک را ، مادر زیبای اژدها ها ، طوفان زاد ، دنریس تارگارین در سریال زیبای بازی تاج و تخت شبکه HBO مشهور کرد .

علایق اولیه او …

کلارک در Rye St. Antony و St. Edwards در آکسفورد تحصیل کرد ، همزمان او در تولید فیلم های ” West Side Story ” و ” Twelfth Night ” ظاهر شد . در همین حین او همچنین یاد گرفت که گیتار بزند و خوانندگی کند . پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ، او در مرکز درام معتبر سنت مارتین لندن پذیرفته شد ، جایی که بازیگرانی مانند مایکل فاسباندر ، کالین فریت و تام هاردی در آنجا تحصیل می کردند . در طول تحصیلات خود ، کلارک در صحنه های مختلف نمایشی در مدرسه اش ظاهر شد .

تبدیل شدن به مادر اژدها …

کلارک پس از اتمام تحصیلات خود در مرکز درام در سال 2009 ، قصد دارد به طور جدی در زمینه ساختن شغل خود قدم بردارد و اولین نقش تلویزیونی خود را در سریال دراماتیک « پزشکان » که از شبکه BBC پخش می شد به نمایش درآورد . یک سال بعد یعنی در سال 2010 او نقش تلویزیونی مهم تری در فیلمی با ژانر ، ترسناک و علمی تخیلی ، به نام ” Triassic Attack ” را بازی کرد . با وجود این کار تلویزیونی مقدماتی ، کلارک مشغول ثبت چندین قرداد جدید کاری در پایان آن بود .

تغییر بزرگ در زندگی او در نهایت وقتی اتفاق افتاد که از طرف مدیر برنامه های او تماسی دریافت شد مبنی به درخواست سازندگان سریال گیم آف ترونز و شبکه HBO برای گرفتن تست از وی برای بازی در این سریال بی نظیر . کلارک بلافاصله پس از آن با شرکت غذائی که قرار بود برای آن کار کند ، تماس گرفت و استفا خود را اعلام کرد . بعد از یک تست موفقیت آمیز در نقش دنریس تارگرین ، ملکه و مادر اژدها ها ، نقشی اصلی که توسط Tamzin Merchant بازی می شد ، از آنجا خارج شد و پیش به سوی شهرت قدم برداشت .

بیوگرافی امیلیا کلارک

بر اساس سری رمان های George R . R . Martin ، بازی تاج و تخت یک شوک عجیب و ناگهانی بود و برای هفت فصل به شدت موفق ظاهر شد ، و بازیگران و خدمه آن در طول ساخت این سری ، جوایز بی شماری کسب کرده اند . برای نقش دنریس در نمایش ، کلارک چند نامزدی جوایز Emmy و Screen Actors Guild را دریافت کرده و در سال 2011 جایزه Entertainment Weekly’s EWwy را کسب کرده است .

فراتر از بازی تاج و تخت …

شهرت جدید کلارک به سرعت او را به سوی پروژه های دیگر کشاند ، از جمله نقش برجسته او در ” جزیره اسپایک ” موسیقی درام سال 2012 در هند . او در سال 2013 نخستین نمایش خود را در برادوی ( Broadway ) انجام داد ، به عنوان Holly Golightly در صحنه تولید ” Truman Capote’s Breakfast at Tiffany’s “بازی کرد و در کنار کمدین بریتانیایی ، دام همینگویی ، ”  Jude Law ” را بازی کرد .

شایعاتی راجع به او …

موضوع مکرر و ستون اصلی شایعات مختلف درباره او ، رابطه رمانتیک اميليا کلارک با سث مک فارلين بوده است . کسی که برای چندین ماه با امیلیا ملاقات و قرار گذاشته است . همچنین شایعاتی راجع به درگیری وی با بازیگرانی مثل کوری مایکل اسمیت ( ستاره اش در ” Breakfast at Tiffany’ s ” ) و جیمز فرانکو و اخیرا نیز با جی کورتنی وجود دارد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *